ניסאן קשקאי - אוטו

יתרונות חסרנות

יתרונות / הופעה, מערכת הנעה (1.3 ל' טורבו בנזין), תמורה

חסרונות / נוחות נסיעה, סביבת נהג, מנוע 1.2 ל' טורבו בנזין

בשורה התחתונה / עם תמחור מעודכן ומנוע 1.3 ל' טורבו בנזין מוצלח, קשקאי חוזר לתחרות.

ניסאן קשקאי חוות דעת

  • רקע כללי

    הדור השני של ניסאן קשקאי הוצג ב-2013 – דור חדש לחלוטין, עם רצפה חדשה, מרכב גדול מבעבר (לא בהרבה) ועם מערכות הנעה חדשות. השיווק בישראל החל בספטמבר 2014 עם שתי מערכות הנעה – 1.2 ל' טורבו בנזין (115 כ"ס) או 1.6 ל' דיזל (130 כ"ס), בשני המקרים עם תיבה אוטומטית-רציפה והנעה קדמית; מאמצע 2017 הוצעה גרסת 1.2 ל' טורבו עם אפשרות לתיבה ידנית (6 היל'). בתחילת הדרך הוצעו מערכות הבטיחות המתקדמות כחלק מרמות הגימור הבכירות (שימו לב למפרט האבזור ולשמות רמות הגימור, שעודכנו במהלך 2016) אולם הדגם המעודכן (בישראל מספטמבר 2017) כלל מערכות בטיחות מתקדמות באופן תקני. בינואר 2019 החל שיווק של קשקאי עם מערכת הנעה חדשה, לה מנוע 1.3 ל' טורבו בנזין ואפשרות בחירה בין תיבה דו-מצמדית (7 הילוכים, 160 כ"ס) לתיבה ידנית (6 היל', 140 כ"ס).

  • עיצוב ונוכחות

    לקשקאי הופעה עדכנית, גם אחרי מתיחת הפנים (2018). הממדים הקטנים יחסית מקנים לו הופעה קלילה ואפילו ספורטיבית (גם בזכות חישוקי "19 של רכב המבחן) מבלי להיראות מצועצע.

  • תא נוסעים ומטען

    סביבת הנהג של קשקאי – גם אחרי מתיחת הפנים (2017) – עשירה באבזור (ברמות הגימור הגבוהות) אך האווירה בה פשוטה (צבעים קודרים, דיפונים פשוטים) ונוחות השימוש במערכות השונות אינו מתעלה. מרחב הפנים מספק, אם כי פחות נדיב ביחס לדגמים אחרים בקטגוריה. אין פתחי אוורור ליושבים מאחור. תא המטען גדול ושימושי.

  • מנוע וביצועים מערכת ההנעה עם מנוע 1.2 ל' טורבו בנזין אינה מוצלחת – המנוע חלש, התיבה לא משתפת פעולה והמאמץ הנדרש מהמנוע גורם לו לצריכת דלק גבוהה (כ-10 ק"מ/ל'). מערכת ההנעה עם מנוע 1.3 ל' טורבו ותיבה דו-מצמדית (7 היל', 160 כ"ס) טובה בפער אדיר – חזקה, נעימה בהרבה לשימוש וחסכנית יותר (11.8 ק"מ/ל'). גרסת 1.6 ל' דיזל טרם נבחנה.
  • נוחות והתנהגות נוחות הנסיעה טובה יותר בנסיעה עירונית מאשר מחוצה לה, מאחר ובתוואי הבינעירוני מורגש חוסר ריסון המוביל לתנודות מרכב מיותרות. בנוסף, בתוואי כזה מתגלה בידוד רעשים לא מוצלח. בדגם המעודכן המצב הפוך – נוחות הנסיעה טובה פחות בתוואי עירוני ועדיפה בתוואי בינעירוני, ובידוד הרעשים עדיף.
  • תמורה למחיר בשונה מבעבר, קשקאי 1.3 ל' טורבו בנזין מציע תמורה טובה מאוד לכסף, גם בפני עצמו וגם ביחס לדגמים אחרים מסוגו.
  • סיכום עם תמחור מעודכן ומנוע 1.3 ל' טורבו בנזין מוצלח, קשקאי חוזר לתחרות.

כתבות הקשורות לדגם

למי שרוצה לחקור לעומק

ניסאן קשקאי גרסאות נפח מנוע כוח סוס ליסינג פרטי מחיר קטלוג יבואן
1332
140
133,000
1332
160
147,000
1332
160
154,000
1598
130
154,000
1332
160
160,000
1598
130
162,000
1197
115
לא משווקת
לא משווקת
לא משווקת
לא משווקת
לא משווקת
לא משווקת
לא משווקת
1197
115
לא משווקת
1197
115
לא משווקת
1197
115
לא משווקת
1598
130
לא משווקת
1598
130
לא משווקת
1197
115
לא משווקת
1197
115
לא משווקת
1197
115
לא משווקת
1197
115
לא משווקת

באפשרוך לבחור עד 3 דגמים

8 1

שווה לשקול גם

ציון ותגובת גולשים

ברשותך ניסאן קשקאי?

ציון משוכלל של גולשי אתר אוטו

ציון ותגובת גולשים

מתחרים ניסאן קשקאי

ניסאן קשקאי צריכת דלק

חישוב צריכת דלק אמיתי, הינו נתון שתלוי בהמון משתנים סביבתיים ולכן לעולם לא ניתן נתון מדוייק וצריכת דלק אמיתית.

22
ניסאן קשקאי צריכת דלק צריכת דלק יצרן
ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
בין עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק
אמיתית ק"מ /ל׳
דרגת
זיהום אוויר
17.2 15.2 18.5 13.9 6
17.2 15.2 18.5 13.9 6
17.2 13.7 20.4 14.0 4
17.2 13.7 20.4 14.0 4
17.8 15.1 19.6 14.4 9
17.8 16.1 19.6 14.4 10
17.8 15.1 19.2 14.4 10
17.8 15.1 19.6 14.4 10
17.8 15.1 19.6 14.4 10
17.8 15.1 19.6 14.4 10
17.8 15.1 19.6 14.4 10
17.8 15.1 19.6 14.4 10
17.9 15.4 19.2 14.5 9
18.5 14.9 21.7 15.0 3
18.8 15.1 22.2 15.3 3
21.3 18.9 22.7 18.1 4
21.3 18.9 22.7 18.1 4
21.3 18.9 22.7 18.1 4
21.7 18.8 23.8 18.4 14
21.7 18.8 23.8 18.4 14
21.7 23.8 18.9 18.4 14
21.7 23.8 18.8 18.4 14
6
15.0