ניסאן מוראנו קרוס-קבריולה
יש דברים שחייבים לראות כדי להאמין. למשל שיצרנית רכב גדולה תציג רכב פנאי גדול עם גג מתקפל, ועוד תשלח אותו מיד לייצור. אבל זה בדיוק מה שניסאן הבטיחה, ובפתח תערוכת לוס אנג'לס גם מקיימת עם המוראנו קרוס-קבריולה (CrossCabriolet).
בשלב זה יש רק תמונה אחת לקראת ההשקה בתערוכה בהמשך השבוע, אבל כבר כעת נדמה שהתרגיל המעניין עשוי להיות מוצלח, עם מה שנראה כמו רכב נאה למדי. ניסאן מוראנו הוא רכב פנאי גדול שהוצג לראשונה בסוף שנת 2002, ומשווק מאז ראשית 2008 בדור שני ומשודרג. הקבריולה החדשה מבוססת על הדור השני, ותוצע ככל הנראה עם אותו מנוע 3.5 ליטר, V6, המספק 265 כ"ס. בשלב זה לא ברור אם הרכב הייחודי ישווק גם מחוץ לארצות הברית, אך אם יגיע לאירופה הוא יזכה ככל הנראה גם במנוע הטורבו-דיזל (2.5 ליטר, 190 כ"ס) של המוראנו.
ניסאן לא מפרסמת מפרט טכני של הרכב החדש, ולא מספרת אם הגג המתקפל שלו רך או קשיח, אם כי האפשרות הראשונה נראית סבירה יותר בהתחשב בגודל הגג הנדרש. היפנים מספרים כי לקרוס-קבריולה יהיה מקום לארבעה נוסעים ולמטען, גם כשהגג פתוח. מה שבטוח, כשהוא יגיע לאולמות התצוגה באמריקה בראשית שנה הבאה, לא יהיו לו מתחרים.