שברולט מונטנה החדש – גרסת הטנדר לאוויאו
ג'נרל מוטורס ברזיל מציגה: שברולט אוויאו טנדר. החטיבה הברזילאית של ג'נרל מוטורס, שמשווקת עדיין כמה מכוניות המבוססות על דגמי אופל משנות ה-90, מתחדשת בטנדר המבוסס על האוויאו. מדובר בדור שני לשברולט מונטנה (Montana), והוא מיועד לעסקים קטנים הזקוקים לרכב הובלות קטן מידות, ולמי שמעוניין להוביל אופנוע שטח או ציוד.
 
המונטנה מציע עיצוב מודרני למדי, המזכיר את זה של שברולט אוויאו האצ'בק החדשה שנחשפה בתערוכת פריז. וזה אומר שיש לטנדר הקטן חרטום אגרסיבי למדי, עם סבכה כפולה שבמרכזה סמל שברולט גדול. מהתמונות שפורסמו ניכר כי תא הנוסעים מציע שדרוג לעומת זה שהוצע בעבר, ושהתבסס על זה של הקורסה מהדור הקודם כמעט ללא שינויים.
 
למונטנה מידות חיצוניות נדיבות למדי, עם אורך של 451 ס"מ, רוחב של 170 ס"מ וגובה של 158 ס"מ. בסיס הגלגלים הוארך ל-270 ס"מ, לטובת המטען מאחור. הטנדר החדש יוצע עם מנוע 1.4 ליטר בגרסת בנזין (97 כ"ס ו-13.2 קג"מ) או אתנול הפופולרי מאוד בברזיל, עם הספק של 102 כ"ס ומומנט של 13.5 קג"מ. גם הביצועים עדיפים בדגם האתנול: 12.1 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש (12.3 עם בנזין) ומהירות מרבית של 170 קמ"ש (לעומת 168).
 
שברולט מונטנה ייוצר במפעלי ג'נרל מוטורס בברזיל. הוא לא צפוי להגיע לאירופה, או לישראל, כאן נקבל בשנה הבאה את שברולט אוויאו החדשה בגרסאות סדאן והאצ'בק.