בנטלי קונטיננטל GTקשה להפריז בחשיבות של הקונטיננטל GT עבור מותג היוקרה בנטלי. אחרי הכל, המכונית הזו סמנה את המהפך הגדול שעברה היצרנית אחרי שנרכשה על-ידי קבוצת פולקסווגן. ולכן נזהרו כל כך בבנטלי בפיתוח המחליפה, כמו שמסביר לנו אולי אינהורן, חבר הנהלה והאחראי על הפיתוח בבנטלי.

"שאלנו את הלקוחות מה הם רוצים לשנות, והם השיבו רק לא את העיצוב", הוא מספר. "אחד אמר לנו, 'זו ה-911 שלכם אז תשמרו עליה' . לכן החלטנו להדגיש את מה שהיה טוב במראה הקודם. רצינו לעשות אבולוציה למכונית ה-12 צילינדרים הנמכרת ביותר בעולם, וקצת הפתענו את עצמנו בהבדל. כולם רואים שזו GT אבל ברור להם שהיא יותר מודרנית".

עד כמה התבססתם על הדגם היוצא?
"זה אותו בסיס, אבל שינינו המון. המנוע חזק יותר, חלקי המתלים שונים, השתמשנו בתהליכי ייצור מתקדמים יותר לעיצוב חלקי האלומיניום כדי להגיע לדיוק רב. המכונית רחבה יותר ב-45 מ"מ, והיא גם נוסעת באופן מדויק וחד יותר".


ומבפנים?
יש שינויים גדולים, כמו מערכת הבידור החדשה שלנו, ויש פרטים קטנים כמו ריפוד רך שהכנסנו מתחת לעור. לרוב זה גורם לאיבוד הקו המוגדר ומנענו זאת בתהליך מיוחד".

החשמל זורם בפריז ומה אצלכם?
"אנחנו חברה קטנה מכדי להוביל שינויים. אנחנו מתמחים בייצור וביצוע מצוינים. הפתרון שלנו הוא דלק אלטרנטיבי ביואתנול, המשלב בין בנזין לאתנול. זה נותן תוצאות טובות מחשמל ועובד אצלנו כבר היום ולא בעתיד. זה פתרון אופייני לבנטלי".