פולקסווגן טוראןחברת צ'מפיון מתחילה בשיווק הטוראן המחודש, המיניוואן הקומפקטי של חברת פולקסווגן. הרכב זכה למקצה שיפורים דומה לזה שעברה פולקסווגן גולף לפני כשנתיים, והוא קיבל כמובן את החזית העכשווית של פולקסווגן. גם האחוריים שונו בהתאם לקו המשפחתי החדש. הפנים זכה לעדכון בדומה למקובל בקבוצה, עם שינוי למחוונים, מערך תפעול חדש לבקרת האקלים ושינויים לקונסולה המרכזית. מעניין לציין שלארץ הגיע פולקסווגן טוראן רק ב-2006, כמעט ארבע שנים לאחר הצגתו ורגע לפני מתיחת הפנים הראשונה שלו.
פולקסווגן טוראן המחודש יוצע עם מנוע 1.4 ליטר מוגדש עם 140 כ"ס, שישודך כעת לגרסת שבעה הילוכים של תיבת ה-DSG. את מקום גרסת ה-1.9 דיזל יתפוס מנוע 1.6 חדש עם 105 כ"ס. הטוראן נמוך ב-2.7 ס"מ וארוך ב-0.6 ס"מ מבעבר, ומשקלו קל במעט. הוא יוצע בשתי רמות גימור: טרנדליין והייליין. תג המחיר יעמוד על 170,000 שקל (מעט זול מבעבר) או 190,000 שקלים בהתאמה לגרסת 1.4 ליטר. גרסת הטרנדליין תוצע עם בקרת אקלים, מערכת שמע ומחשב דרך, ואילו הרמה הגבוהה יותר תכלול בנוסף מערכת החניה העצמית.
ניר דקל, ראש חטיבת פולקסווגן בצ'מפיון מוטורס, מעריך שהטוראן ימשיך לשמור על קצב המכירה הרגיל שלו, שעומד על כ-200 יחידות לשנה, רובן בגרסאות הבנזין. גרסת הדיזל תמשיך לפנות בעיקר למוניות.