ביואיק וראנו. שברולט קרוז יוקרתית
שברולט קרוז הופכת לביואיק. ג'נרל מוטורס ממשיכה להרחיב את היצע הדגמים המבוסס על אותה פלטפורמה, והפעם מדובר בפלטפורמת דלתא 2, המשמשת את שברולט קרוז ואופל אסטרה. אז אחרי שהכרנו את צמד המשפחתיות הקומפקטיות, והתבשרנו גם על גרסת המיניוואן הקומפקטי (שברולט אורלנדו), כעת מגיעה מכונית היוקרה.
הגרסת של ביואיק לקרוז תכונה בארצות הברית וראנו (Verano, שמה של עיירה קטנה בצפון איטליה). ולמרות שבג'נרל מוטורס בחרו לפרסם רק תמונה חלקית של המכונית, ניתן לשער שהיא תהיה כמעט זהה לביואיק אקסל GT הסינית (Excelle GT), שהוצגה לראשונה בחודש יוני השנה.
האקסל מציגה נתוני מידות דומים לאלו של הקרוז: בסיס הגלגלים (268.5 ס"מ) והגובה (148 ס"מ) זהים, בעוד שהרוחב צמח בשני ס"מ ל-181.5 והאורך ב-13.5 ס"מ, מ-453.5 ל-467 ס"מ. לא ברור אם תוספת האורך הזו תהיה גם בווראנו, המיועדת בעיקר לשוק האמריקני. היא ככל הנראה תוצע עם מנועים דומים לאלו של הקרוז, אך לאו דווקא עם מנוע ה-1.6 ליטר (113 כ"ס) של הקרוז, שמוצע גם באקסל GT. זו האחרונה משווקת מלבדו גם עם מנוע ה-1.8 ליטר (141 כ"ס) ועם גרסת טורבו למנוע ה-1.6, שמספקת 135 כ"ס ומאיצה את האקסל ל-100 קמ"ש בתוך תשע שניות.
ביואיק מציגה: שברולט קרוז
צילום: מנהל
ביואיק אקסל GT הסינית. כך תיראה הווראנו?

ביואיק צפויה להתחיל בייצור הווראנו בראשית שנה הבאה, והיא תשווק החל באביב 2011 כדגם 2012. לצורך כך, ג'נרל מוטורס מכשירה מפעל ייצור בהשקעה של 145 מיליון דולר באוריון, מישיגן. במפעל תיוצר גם הגרסה האמריקנית של שברולט אוויאו החדשה, שהוצגה בתערוכת פריז.