את המכונית הזו אנו כבר מכירים, בערך. סיאט כבר הציגה את ה-IBE בתערוכת ז'נבה לפני כחצי שנה. אבל עכשיו בפריז מוצגת IBE מעודכנת, כשההבדל החיצוני הבולט לעין הוא בחרטום המחודד. חל שינוי קטן גם בממדים, עם תוספת של 5 ס"מ לאורך שעומד עכשיו על 3.83 מ' – עדיין 20 ק"מ פחות מסיאט איביזה. הרוחב, לעומת זאת, הצטמק מ-1.80 ל-1.77 מ'.
בצד המכני אין שינויים משמעותיים וה-IBE עדיין מונע על ידי מנוע חשמלי בהספק 102 כ"ס, עם טווח נסיעה מוצהר של 130 ק"מ. סיאט עדכנה קלות את נתוני הביצועים, וטוענת כי ה-IBE מאיצה ל-50 קמ"ש ב-3.6 שניות ול-100 קמ"ש ב-9.7 שניות – תוספת של מספר עשיריות לעומת הנתונים מלפני חצי שנה. הסיבה העיקרית היא כנראה המשקל – ה-IBE שוקלת אמנם 1,100 ק"ג בלבד, אבל זה עדיין 100 ק"ג יותר מהנתון הרשמי של ה-IBE המקורית.
בניגוד למכונית התצוגה מז'נבה, הפעם סיאט מראים לנו גם את עיצוב הפנים – שהוא, כפי שאתם יכולים לראות, עתידני למדי.
נשיא סיאט ג'יימס מיואיר אמר בפריז כי סיאט משקיעה משאבי בפיתוח "ניידות חשמלית עתידית", וכי ה-IBE המעודכנת מראה כי בעתיד תציע סיאט את המכוניות החשמליות החדשניות, הנועזות והצעירות ביותר בסגמנטים שלהן. נחיה ונראה.