פרננדו אלונסו ניצח בגרנד-פרי של סינגפור באופן משכנע ומשנה את תמונת האליפות – ניצחונו בסינגפור העלה אותו למקום השני בדירוג הכללי.
הנהג הספרדי היה המהיר בהקפות הדירוג ופתח היטב מהעמדה הבכירה, אותה לא נטש עד לסיום. סבסטיאן ווטל (רד-בול) היה מהיר ביותר לאורך כל סוף השבוע וגם במהלך המרוץ הוא נשאר צמוד לאלונסו, אולם לבסוף הוא נאלץ להסתפק "רק" במקום השני.

המרוויח העיקרי מסוף השבוע הזה הוא כנראה נהגה השני של קבוצת רד-בול מארק וובר. הוא פתח בצורה בינונית, אך ניצל היטב את שתי היציאות של המכונית הקוצבת כדי לטפס עד למקום השלישי. וובר גם היה שותף לאירוע הדרמטי ביותר של המירוץ, תאונה עם לואיס המילטון. נהגה של מקלארן היה במקום השלישי במחצית הראשונה של המירוץ, אך ירד למקום הרביעי בהחלפת הצמיגים. הוא ניסה להחזיר לעצמו את המקום השלישי מוובר בהזנקה מחדש, אחרי יציאת המכונית הקוצבת, אך וובר שמר על הקו הפנימי. המגע בין השניים שלח את המילטון אל מחוץ למסלול ולמירוץ. מבחינת המילטון שהיה עד למירוץ בסינגפור במקום השני בדירוג הכללי, היוותה הפרישה מכה קשה.
וובר המשיך, למרות הפגיעה וסיים שלישי, כאשר ג'נסון באטון, חברו של המילטון לקבוצת מקלארן, לא מצליח לסכן אותו. חמישי סיים ניקו רוזברג לפני רובנס באריקלו בוויליאמס המפתיעה, רוברט קוביצה (רנו), ופיליפה מאסה (פארארי) שזינק מהמקום האחרון (בגלל החלפת מנוע ותיבה). זה טיפס למקום השני אחרי סיום המירוץ בגלל עונש שספגו אדריאן סוטיל (פורס אינדיאה), וניקו הולקנברג (וויליאמס). כך או כך עם ניצחון שני ברציפות לאלונסו ופרארי ברור שהם נכנסים חזק לתמונת האליפות.

גרנד-פרי סינגפור, תוצאות המרוץ:
1. פרננדו אלונסו, פרארי
2. סבסטיאן ווטל, רד-בול
3. מארק וובר, רד-בול
4. ג'נסון באטון, מקלארן
5. ניקו רוזברג, מרצדס
6. רובנס באריקלו, וויליאמס
7. רוברט קוביצה, רנו
8. אדריאן סוטיל, פורס-אינדיאה
9. ניקו הולקנברג, וויליאמס
10. פיליפה מאסה, פרארי

אליפות העולם לנהגים:
1. מארק וובר, 206 נק'
2. פרננדו אלונסו, 191 נק'
3. לואיס המילטון, 182 נק'
4. סבסטיאן ווטל, 181 נק'
5. ג'נסון באטון, 177 נק'

אליפות העולם ליצרנים:
1. רד-בול, 383 נק'
2. מקלארן, 359 נק'
3. פרארי, 316 נק'
4. מרצדס, 168 נק'
5. רנו, 133 נק'