בראבוס מרצדס SLS
בראבוס (Brabus), סדנת השיפורים המתמחה בדגמי מרצדס, עשתה את זה שוב. שנה אחרי שהושקה מרצדס SLS AMG המרשימה, אנשי הסדנה מציגים את הגרסה שלהם: בראבוס מרצדס SLS.
בינתיים מדובר בעיקר בשיפורים אווירודינמיים וביצירת ייחוד, למקרה שמישהו סבר ש-SLS רגילה לא מיוחדת מספיק. בשלב הבא, בראבוס מבטיחים גם שיפורים לכוח המנוע ולביצועים. עד שזה יקרה, הבראבוס SLS מצוידת באותה יחידת 6.2 ליטר, V8, עם 571 כ"ס. היא תספק כאן 581 כ"ס, תודות למערכת פליטר חדשה העשויה מטיטניום, וחוסכת 40% ממשקל המערכת התקנית. בנוסף, מערכת הפליטה מצוידת באפשרות לבחירת עוצמת הרעש (חלש מהמקור או חזק ממנו), בלחיצת כפתור מתא הנוסעים.
בראבוס לא מתאפקת: משפרת את ה-SLS
צילום: מנהל
אפשרויות הכיוונון ממשיכות גם למתלים, שם ניתן לבחור בשני מצבים (נוחות או ספורט) ולהנמיך את המרכב בעד 40 מ"מ, או להגביה אותו בעד 50 מ"מ, למעבר נוח על פסי האטה למשל. לשיפור האווירודינמיות, בראבוס תציע ספויילר קדמי ואחורי מסיבי פחם, ופתחי איוורור גדולים יותר מלפנים - אף הם מסיבי פחם. יש גם חישוקים קלים במידה אסטרונומית: "20 מלפנים עם רוחב של "9.5, "21 מאחור עם רוחב של "11. והצמיגים מוגזמים בהתאם: 275/30 מלפנים, 295/25 מאחור.
בראבוס תציע גם שדרוגים לתא הנוסעים, כולל כל אפשרות התאמה וצבע לפי בחירת הלקוח. את השינויים שבמכונית לדוגמה, הן מבפנים והן מבחוץ, אפשר לתייק תחת "עניין של טעם". לטעם שלנו, בהשוואה ל-SLS המקורית, זה לא ממש קלע.