דודג' צ'ארג'ר משטרתית עם העדכונים
דודג' בחרה להציג את מתיחת הפנים של הצ'ארג'ר (Charger, מתקיף) במדי משטרה. יצרנית הרכב שמציעה בעיקר גרסאות ספורטיביות לדגמי קרייזלר וג'יפ, ובעתיד תחלוק ככל הנראה מכלולים עם אלפא רומיאו ולנצ'יה, לא עדכנה את הצ'ארג'ר מאז השקתה ב-2005. מדובר בתקופה ארוכה מאוד במונחי תעשיית הרכב, עדות למצבו הקשה של קונצרן קרייזלר, עד לפשיטת הרגל המתוקשרת והמעבר לבעלות פיאט אשתקד.
הצ'ארג'ר מבוססת על פלטפורמת קרייזלר 300, שבעצמה שואלת מכלולים ממרצדס E קלאס מלפני שני דורות (W210). בגרסה המחודשת, היא תוצע עם מנוע 3.6 ליטר אותו פגשנו קודם בג'יפ גרנד צ'ירוקי החדש. מנוע ה-V6 יחליף יחידת כוח דומה בנפח 3.5 ליטר, ויציע הספק של 284 כ"ס, לעומת 253 בעבר.

העיצוב החיצוני לא השתנה באופן דרמטי. מבעד לאבזור המשטרתי, ניתן לזהות סבכה קדמית עם פסים עבים מעבר, פגוש חדש עם פנסי ערפל חדשים, וגם יחידות התאורה הקדמיות מציעות מאותתים שונים. מלבד המנוע החדש, דודג' רומזת גם על שינויים לכיול המתלים, בין היתר על-ידי שימוש במתלה רב-חיבורי משודרג ומוטות מייצבים. עדיין לא ברור אם שינויים אלה אכן יגיעו לדגם הסדרתי, או שרק לגרסה המשטרתית - אם כי האפשרות הראשונה נראית סבירה יותר נוכח הביקורת לה זכתה הצ'ארג'ר במבחני דרכים.

תחילת שיווק הניידת המשודרגת של דודג', המכונה פרסוט (pursuit, מרדף) מתוכננת לחודש הבא. הדגם האזרחי צפוי להיחשף אף הוא בשבועות הקרובים, ולהימכר במקביל. הצ'ארג'ר לא משווקת באופן סדיר בישראל, וספק אם עובדה זו תשתנה בעקבות מתיחת הפנים.