הגר פיינר מקבלת את המפתחות לאיווקו מאסיף
חברת פלדמן ובנו, יבואנית איווקו, החליטה להעניק להגר פיינר, אלופת העולם באיגרוף, את המאסיף, רכב השטח הקשוח של איווקו. איווקו-ישראל היא נותנת החסות למתאגרפת הצעירה, ואולם מה שהופך את הצעד למעניין היא העובדה שהמאסיף עדיין לא משווק בארץ. למעשה, היבואנית עדיין מתלבטת אם להתחיל בכלל בייבואו.
כמו שסיפרנו בעבר, מאסיף ראשון הגיע למטרת בחינות בארץ, וזה הרכב שקבלה פיינר. הוא הגיע לזמן מוגבל לצורך ניסוי ובדיקות מעמיקות על ידי היבואנית, לגבי התאמתו לשוק הישראלי. כך שפיינר הפכה בעצם לחלק מהמבחן המעשי של הרכב, ותיאלץ להיפרד ממנו לא פעם עבור ידיים מקצועיות יותר. לפחות לפי התכנון כרגע, אמור הרכב לחזור לאיטליה עד סוף השנה הנוכחית. אז כנראה תתקבל במשרדי חברת פלדמן ההחלטה האם להביאו.

הרכב שהגיע לארץ ולידי הגר, הוא מאסיף מהגרסה הקצרה. הוא מצויד במנוע הדיזל של איווקו בגרסת ה-148 כ"ס (קיימת גם גרסת 174 כ"ס) ובתיבה ידנית עם שישה הילוכים. מבחינת אבזור הרכב הוא ברמת הביניים של איווקו, ואולם לפי חזי שייב, מנכ"ל איווקו-ישראל, גם זו נמוכה מאוד ביחס למקובל בשוק המקומי. "המטרה עם הרכב הזה היא גם לבחון, גם להיטיב עם הגר וגם לקדם את המותג שנקרא 'הגר'", מסביר שייב ומוסיף כי החברה עדיין בשלבי בחינה של שיווק הדגם. "אבל כבר עתה ברור שבגרסה הקיימת אנחנו לא נביא אותו. יש הרבה שינויים שנרצה לבצע, חלקם קלים ואחרים יותר קשים, ורק אם ניתן יהיה לבצע אותם נביאו".