איווקו מאסיףחברת פלדמן, יבואנית איווקו, בוחנת לעומק את האפשרות להביא לארץ את המאסיף. למעשה, רכב ראשון עם רישוי איטלקי כבר נחת בארץ, ונמצא בבחינות עומק של מהנדסי היבואנית. המחיר המשוער: 350,000 שקל.

איווקו מאסיף נשען בעצם על רכב של סנטנה הספרדית, שבעצמה התבססה על לנד רובר דיפנדר (לסנטנה היה הסכם לייצור ברישיון). אבל הרכב עבר שינוי גדול מאוד, ועיצובו עודכן על ידי סדנת ג'וג'ארו האיטלקית. ייצור רכב השטח עבר מספרד לאיטליה, והוא מצויד במנוע דיזל בנפח 3.0 ליטר (148 או 174 כ"ס) המוכר מהמשאית איווקו דיילי. המנוע משודך לתיבת שישה הילוכים ידנית מתוצרת ZF. יש לציין שלמרות דמיון חיצוני מסוים, המאסיף כולל שינויים לעומת הדיפנדר: החל בשלדת הסולם שהגיעה מהדיילי, דרך הנעה כפולה לא קבועה ומערך מתלים שונה.

לפי חזי שייב, ראש חטיבת הרכב בקבוצת פלדמן, מחיר רכב השטח האיטלקי ינוע סביב ה-350,000 שקלים. ואולם שייב טוען שיש עדיין להתאזר בסבלנות. לדבריו, משום שאיווקו ישראל תביא את הרכב רק לאחר בדיקות קפדניות ביותר, ורק לאחר שיעמוד בדרישותיה הקפדניות. שייב מספר על מדיניות "השטח הסטרילי" בה נוקטת החברה בתחום המשאיות, ולפיה מיובאות רק משאיות שהוכיחו עצמן זמן רב בחו"ל, ונבחנו לעומק במשך תקופה ארוכה בארץ.
"לפי רמת העניין ברכב, הייתי צריך להביאו", אומר שייב. "אבל לפי ההתאמות הדרושות מצידינו היה חכם לעצור. הוא נראה טוב ויש לו מנוע מצוין שאנחנו מכירים. אבל צריך לראות אם הוא יכול לשרוד ב'גן הילדים' שלנו. לא נחליט עד שלא נשתכנע שהוא מתאים, שהנוחות מספקת, שהפלסטיק ברמה טובה ושהאמינות של כל המערכות עונה לדרישות. בימים הקרובים נתחיל את שלב הבדיקות המעשיות".