בנטלי קונטיננטל פליינג ספר ערביה
בנטלי מודה לאחד מקהלי היעד החשובים והנאמנים ביותר שלה, מדינות ערב, במהדורה מיוחדת של הקונטיננטל פליינג ספר (Flying Spur, הדרבן המעופף). למהדורה החדשה קוראים "ערביה" (Arabia), והיא מיועדת ללקוחות בדובאי, כוויית, בחריין, עמאן ושווקים נוספים במזרח התיכון, מלבד ישראל כמובן בה לא משווקות מכוניות בנטלי כלל, בעיקר עקב מחירן הגבוה.
לדברי בנטלי, השוק הערבי אחראי ל-10% ממכירות המותג. חלקו במכירות בנטלי הוכפל בחמש השנים האחרונות.
יצרנית מכוניות הפאר הספורטיביות, תציע שתי גרסאות של הפליינג ספר. הצנועה שבהן תציע 560 כ"ס ממנוע 6.0 ליטר עם 12 צילינדרים בתצורת W (שני V מחוברים במקביל). נתון המומנט מרשים לא פחות 66.2 קג"מ. והביצועים? 4.9 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש, ו-312 קמ"ש מרביים.
מי שיחפוץ ביותר, יוכל להזמין את הערביה גם בגרסת "ספיד" (Speed, מהירות). זו מציעה 610 כ"ס מאותו מנוע W12 בעל צמד מגדשי טורבו, ומומנט של 76.4 קג"מ. הביצועים כצפוי טובים עוד יותר: 4.8 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש, 322 מרביים מספיק כדי שבנטלי תכתיר את הספיד כ"מכונית הפאר בעלת ארבע דלתות והסדרתית המהירה בעולם".
המהדורה המיוחדת תוצע ב-50 יחידות בלבד, ותכלול תגי "ערביה" בתא הנוסעים, במפתני הדלתות ועל המרכב. את השינויים משלימים חישוקים קלים בעיצוב חדש.

כיאה למכונית לסולטן האמיד, הפליינג ספר ערביה תוצע עם תא נוסעים שופע בעור (אפילו בשטיחים) ועץ מהודר, ועם שפע תוספות אבזור. בהן ניתן לציין שולחנות עץ מתקפלים ליושבים מאחור, בקרת שיוט שתבלום את המכונית אפילו לעצירה אם יש רכב מלפנים, ומושבים מחוממים ומקוררים, לימים בהם שמש המדבר עובדת שעות נוספות. ופריט האבזור החביב עלינו: הפליינג ספר מוצעת עם מפתח נוסף, אותו ניתן למסור לנהג המחנה את המכונית בשירות חניה (Valet). מפתח זה מאפשר לנהוג במכונית למקום החניה, אך לא ניתן לפתוח באמצעותו את תא הכפפות או תא המטען. מצוין כדי למנוע גישה לציוד רגיש שהחלטתם להסתיר שם.
בנטלי לא מפרסמת את מחיר הערביה. קונטיננטל פליינג ספר רגילה נמכרת במחיר של כ-174,000 דולר (כ-660,000 שקל) בארה"ב, ואילו עבור גרסת הספיד תידרשו לשלם כ-198,000 דולר (750,000 שקל). בשני המקרים, לפני שמוסיפים את מסי הרכב הגבוהים הנהוגים בישראל.