בנטלי קונטיננטל סופרספורטס (וידאו וגלריה)

זה עתה החלה מכירתה של אחת המכוניות הפתוחות החזקות, המהירות והיקרות אי פעם; בנטלי קונטיננטל סופרספורטס קונברטיבל: הגישה הבריטית להגדרה "הטוב ביותר"

בנטלי קונטיננטל סופרספורטס קונברטיבלעם מחיר בסיס של 280,400 דולר בארה"ב, מה זו כבר תוספת של 26,785 דולר לצבע לבן-מט מיוחד, המכיל שבבי מתכת מיקרוסקופיים בתוכו. נבהלתם? בנטלי קונטיננטל סופרספורטס קונברטיבל – זה השם המלא – היא כרטיס כניסה בהחלט משכנע לשפיץ של האלפיון העליון העולמי, והמחירים אינם המספרים המרשימים היחידים בסיפור הזה.

בימים אלו – לאחר ההשקה בז'נבה בתחילת השנה – מתחילה מכירתה של גרסת הקונברטיבל של הבנטלי קונטיננטל סופרספורטס, הגרסה היקרה והחזקה ביותר במשפחת הקונטיננטל GT של היצרנית. זו הבנטלי המהירה אי-פעם בייצור סדרתי, וככל הנראה הקונברטיבל לארבעה המהירה ביותר בכלל. השם, כיאה וכמקובל אצל חברה לה מסורת ארוכה ומפוארת כבנטלי, נלקח מהסופרספורטס שיוצרה ב-1925, גרסת מרוץ של בנטלי 3.0 ליטר. המפלצת הירוקה ייצרה אז 85 כ"ס – בערך פי 5 ממכונית נוסעים ממוצעת מאותה תקופה, והייתה הראשונה בייצור סדרתי שחצתה את רף ה-160 קמ"ש.

הקונברטיבל היא גרסת הגג הנפתח של בנטלי קונטיננטל סופרספורטס קופה – הדגם החזק ביותר במשפחת ה-GT והיחיד המותאם לצרוך גם אתאנול. מנוע ה-W12 בנפח 6.0 ליטר מבית פולקסווגן (בעלת הבית), מייצר כאן 621 כ"ס לעומת 552-603 בשאר הגרסאות, והביצועים מרשימים בהתאם: מ-0-100 קמ"ש ב-3.9 שניות בלבד ומהירות מרבית של 323 קמ"ש. הכוח מועבר לארבעת הגלגלים באמצעות תיבת שישה הילוכים אוטומטית של ZF. הגלגלים הענקיים – חישוקי 20 אינץ' וגומי במידה 275/35 – קלים בכ-10 ק"ג לגלגל בהשוואה לאלו של ה-GT, כך בנטלי. בניגוד לגרסת הקופה, בגרסה הפתוחה נותרו מאחור צמד מושבי הספורט (העשויים מסיבי פחם). מזל...

לפניכם וידאו וגלריית תמונות עשירה, מרביתן מההשקה העולמית שנערכה בהרי קולוראדו בארה"ב.
 


Cookies icon אתר אוטו משתמש בעוגיות

לידיעתך: באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ובכלים דומים כדי לספק לך חווית גלישה המותאמת ומבוססת על נתוני הגלישה שלך באתר. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לשימושים אלו על-פי לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות.