לנד רובר פרילנדר 2 המחודש
לנד רובר מודיעה על מקצה שיפורים לפרילנדר, רכב הפנאי הקומפקטי שהושק לראשונה בסוף שנת 1997, ובדור השני המשווק כיום בשנת 2006. ארבע שנים מאוחר יותר, לנד רובר פרילנדר 2 זוכה לעדכון קוסמטי קל, לצד שיפורים לגרסת הדיזל. זו תציע מעתה מנוע 2.2 ליטר חדש, שבניגוד לעבר יוצע בשתי גרסאות הספק: 150 או 190 כ"ס. למנוע הדיזל הישן, אף הוא בנפח 2.2 ליטר, הייתה גרסה אחת בלבד, עם 160 כ"ס.
מתיחת הפנים לא משנה משמעותית את מראה הפרילנדר, וכוללת פגוש קדמי חדש וגבוה יותר, סבכה שיושבת בין יחידות התאורה ולא מעט מתחתיהן, ופנסי ערפל עם מבנה חיצוני מחומש במקום עגול. בלנד רובר מספרים גם על שלושה גווני מרכב חדשים, ועל חישוקים קלים בעיצוב שונה.
בפן הטכני, הפרילנדר 2 המחודש יזכה כאמור למנוע דיזל חדש, ולראשונה גם לגרסת הנעה קדמית. לדברי לנד רובר, כרבע מהמכירות בקטגוריה הן של דגמי הנעה קדמית, ולכן נדרשו להציע גרסה כזו משלהם. הנעה קדמית ניתן יהיה לקבל רק בדגם הדיזל החלש ובשידוך לתיבה ידנית, מה שיהפוך את הגרסה הזו ללא רלוונטית לישראל. עם זאת, כדאי לציין כי היא תהיה הדגם הידידותי ביותר לסביבה של לנד רובר: תודות להפחתת המשקל ב-75 ק"ג, באמצעות השלת המרכיבים המכניים הנדרשים להנעת הגלגלים האחוריים, פליטת פחמן דו-חמצני של הגרסה ה"ירוקה" (המכונה eD4) תעמוד על 158 גרם בממוצע לק"מ. לכך מסייעת גם מערכת עצור-סע, שהפכה תקנית בכל הדגמים הידניים.
מלבד מנועי הדיזל, הפרילנדר ימשיך להימכר גם בגרסת בנזין, עם מנוע 3.2 ליטר המספק 233 כ"ס ומשודך לתיבת שישה הילוכים אוטומטית. גרסה זו, שלא השתנתה (למעט שיפורים לתיבת ההילוכים), מציגה נתוני ביצועים נאים של 8.4 שניות מעמידה ל-97 קמ"ש (60 מייל לשעה), ומהירות מרבית של 200 קמ"ש. מנגד, היא פולטת 255 גרם פחמן דו-חמצני לק"מ, בהשוואה ל-185 גרם בלבד בדגם הטורבו-דיזל 190 כ"ס, המאיץ ל-97 קמ"ש בתוך 8.7 שניות.
לנד רובר פרילנדר הוא רכב הפנאי הקומפקטי היקר ביותר בישראל. מחירו מתחיל ב-212,000 שקל לגרסת הדיזל, ומגיע עד ל-333,000 שקל לגרסת הבנזין. לא ידוע האם מדיניות התמחור הזו תשתנה עם הגעתו של הפרילנדר המחודש, בעוד מספר חודשים.