מרצדס G קלאס, הגרסה המשוריינתמרצדס LAPV 6.X הוא במידה רבה הגשמת חלומם של לא מעט חובבי שטח-אקסטרים: מרכב של מרצדס G קלאס שהולבש על שלדת מרצדס אונימוג. מבחינת מרצדס זו הפעם הראשונה שהם מבצעים ניתוח פלסטי שכזה, ומציגים אותו לעיני כל. מדובר בדגם תצוגה של רכב קרבי קל, המיועד בעיקר למשימות סיור ומכאן הוא מתיימר להציע יכולות שטח מעולות, קשיחות מרבית, וורסטיליות בבנייה (הובלת נוסעים, מטען והשילובים ביניהם) וכמובן – עמידה בפני מרעין בישין מתפוצצים, קרי: מרכבו משוריין. השלדה היא כאמור שלדת אונימוג ומדובר בשלדה שמקורה באונימוג האגדי, ושהותאמה לייעודה החדש. המרכב הוא בבסיסו מרכב של G צבאי שהותאם לייעודו החדש, בעיקר בחלקו האחורי הפתוח ובשינויים שנדרשו בשל שריונו.
בסופו של דבר אמור ה-LAPV 6.X להחליף הן את ה-G קלאס המשרת זה מכבר בצבא גרמניה (ובצבאות נוספים) והנקרא Wolf (זאב), והן כלי רכב טקטיים קלים אחרים אותם מייצרת מרצדס ויצרניות נוספות עבור הצבא, בסגנון שריוניות קלות או דמויי האמר. הגיר, המנוע ורוב סביבת הנהג נלקחו מגרסאות ה-G קלאס הבסיסיות והקרביות של מרצדס, סדרה G 461, וכך גם המנוע – V6 טורבו-דיזל בנפח 3.0 ליטר עם 184 כ"ס.
ומה במפרט? לא הרבה גלוי, אך הכיוון די ברור: מרווח גחון אימתני, יכולות נעילה של כל הדיפרנציאלים, מיגונים סביב, הכנות לקשר ומערכות ניווט מתקדמות וכאמור – ורסטיליות גבוהה הן בתכנון המקורי למגוון ייעודים והן בכלי הרכב המוכנים, בהתאם לייעוד ולשימושים.

הקונספט הקרבי של מרצדס לא יגיע לייצור אזרחי, למרות שייתכן ותימצאנה סדנאות אזרחיות שיציעו את השעטנז של אונימוג ו-G קלאס גם עבור חובבי השטח המורעלים ביותר. בעצם, על זה נאמר: איך לא חשבו על זה קודם?