ה-Dagger GT (דאגר = פגיון) היא מכונית-על חדשה, וירטואלית בשלב זה, שאמורה להציב את רף הביצועים גבוה מכל מה שראינו עד היום. לפי ההודעה לעיתונות, המכונית הזו מתוכננת במפורש ובמכוון כדי לשבור שיאי מהירות – וגם כדי להחזיר למסלולי המירוצים את הקטגוריה הבלתצי-מוגבלת, זו שבה הכל הולך.
תמורת קרוב לחצי מיליון דולר יקבל הרוכש המאושר מפלצת המצויידת במנוע V8 שבמקורו בג'נרל מוטורס, אך עם נפח מוגדל ל-9.3 (!) ליטרים וצמד מגדשי טורבו. ההספק המוצהר: 2,000 כ"ס טבין-ותקילין. מומנט: 276.5 קג"מ. זה אמור להספיק כדי להגיע למהירות מירבית של "מעל 300 מייל לשעה" (בעברית: מעל 480 קמ"ש), ולהאיץ ל-200 מייל/שעה (כ-320 קמ"ש) בתוך פחות מ-6.7 שניות (!). לשם השוואה, לבוגאטי ויירון נדרשות כ-15 שניות כדי להאיץ ל-300 קמ"ש.
את הדאגר GT תייצר (אם ואולי) חברה אמריקנית בשם TransStar Racing. הבסיס העיצובי ליצירה הזו נלקח ממכונית-קונספט בשם קורבט צ'יטה שעיצב ב-2009 מהנדס תעשייתי ארגנטיני, איוואן לוצ'יון. לעיצוב בפועל אחראי פיל פרנק, שברזומה שלו נמצאת מכונית הסאלין S7 אשר זכתה זה עתה במקום הראשון בקטגוריה שלה במירוץ 24 השעות של לה-מאן. המפרט כולל מרכב קרבון, על שלדת צינורות פלדה. לפיתוח המנוע אחראי טום נלסון, כאשר החברה הנושאת את שמו בעלת נסיון רב בבניית מנועים עם הספקים שכאלו עבור לקוחותיה. לתיבת ההילוכים שתעמוד בעומסים האדירים הללו אחרי מייק מנדאולה מחברת מנדאולה, המוכרת היטב כספקית תיבות לשימושים קיצוניים. רשימת בעלי התפקידים בחברה נמשכת וכוללת עוד הרבה שמות מוכרים מהתעשייה האמריקנית.
הכוונה המוצהרת היא לייצר 5 מכוניות ראשונות כבר ב-2011, ולדברי החברה 3 מהן כבר מוזמנות. ניתן יהיה להזמין את המכונית ב-3 תצורות: מכונית מירוץ טהורה, מכונית ספורט חוקית לכביש שתכונה GT-S, וגרסת GT-X מרוככת ונוחה יותר. מחיר הבסיס לפני תוספות מיוחדות: 450,000 דולר. שיהיה בהצלחה.