צ'מפיון מוטורס לא נחה, וזמן קצר אחרי שהחלה בשיווק סקודה יטי וסקודה פאביה המחודשת, היא תתפנה לתחילת שיווק סופרב סטיישן. לצידה, יחל גם שיווק סופרב 2.0 ליטר טורבו עם 200 כ"ס.

אנשי סקודה שואפים לנצל את הצלחתה המפתיעה של הסופרב בשוק המקומי, עם גרסאות נוספות. החידוש החשוב והמעניין ביותר מבחינת המכונית הגדולה מצ'כיה יהיה תחילת ייבוא גרסת הסטיישן – שמכונה בסקודה קומבי. זו תגיע אלינו עם מנוע 1.8 ליטר המספק 160 כ"ס – ממש כמו סקודה סופרב הרגילה. ההבדלים בביצועים זניחים: 218 קמ"ש מרביים לעומת 220, ומיאוץ מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 8.6 שניות, לעומת הדגם הרגיל. גם המידות דומות וכך גם רמת האבזור. הסטיישן תוצע רק ברמת גימור אלגנס, ומחירה 190,000 שקל.

לקומבי תא מטען גדול יותר מזה של הדגם הרגיל, עם נפח של 605 ליטר (1,835 עם מושבים אחוריים מקופלים). מנגד, יש לה עיצוב מעט ספורטיבי יותר.

יש לציין שהיצע מכוניות הסטיישן בתחום זה בארץ הוא דל ביותר, ובניגוד למצב במשפחתיות הקומפקטיות, עד עתה לא נרשמו שם הצלחות. מעניין יהיה לראות האם סקודה, בדרכה הייחודית, תצליח להעיר את פלח הסטיישן כאן.

כדאי לזכור שגרסה כזו, ובאופן ברור, עשויה להיות מושכת עבור תחום המוניות – בו לא הוצעה הסופרב עד כה. ואגב, סקודה גם מחזקת את מבחר הסופרב המקומי עם מנוע חדש, גרסת 2.0 ליטר TFSI עם 200 כ"ס. גרסה זו של סקודה סופרב , שמצוידת בחישוקי "18 וגג שמש סולארי (שמשתמש באנרגיית השמש לצינון תא הנוסעים), תעלה 200,000 שקל