בתערוכת פריז הקרובה מתכננת אופל להציג זוג גרסאות חמות לאסטרה החדשה. הראשונה היא גרסת ה-GSI (גרסה שהתפרסמה בארצנו בימי הקורסה והאסטרה) ולה מנוע 1.6 ליטר בנזין מוגדש טורבו המפיק 210 כ"ס. מעליה תוצג ה-OPC – גרסת העל של אופל – שלה מנוע בנזין בנפח 2.0 ליטר הנעזר גם הוא במגדש טורבו. ההערכה היא שמנוע זה יפיק בין 240 כ"ס (כמו בדור היוצא) ל-300 כ"ס.
לעת עתה גם נושא המרכב אינו ברור, אך נראה כי גרסת ה-5 דלתות היא היחידה לקבל את תג ה-GSI, בעוד גרסת ה-3 דלתות תשווק כ-OPC GTC.

צמד הגרסאות יזכו לשינוי עיצובי, כולל פגושים אגרסיביים עם תאורת LED, בתי גלגל מנופחים, ספויילר מוגדל וכמובן צינור פליטה כפול. תמונות הריגול מעידות על כך שגם תא הנוסעים ייהנה משלל נגיעות ספורטיביות, כולל מושבים שונים ותומכים.
מותג אופל כמעט ונעלם מהנוף הישראלי אולם לאחרונה החליטו ב-UMI, יבואנית המותג, להשיק מחדש את אופל בארץ. כפי שדיווחנו לכם לא מכבר, מנכ"ל החברה אבי ארוך אופטימי למדי וזאת בעקבות שינוי גישה באופל אירופה לאחרונה ושער היורו הנמוך. לדבריו, הקשר עם החטיבה האירופאית של GM עלה לפסים רציניים. לגבי גרסאות הקצה? לא בטוח שנראה אותן כאן.