זה לקח שמונה שנים – אבל מכונית העל הקוריאנית תגיע לייצור סדרתי. בתערוכת סיאול 2002 נחשפה מכונית תצוגה בשם PS-2, מתוצרת דרום-קוריאה. זאת, בשנה בה התוצרת המקומית נודעה בעיקר תודות ליחס עלות תועלת, ולאו דווקא תודות לביצועים מרשימים.
מדובר בפרויקט של מעצב סאנגיונג לשעבר, האן צ'ול קים, שפרש מהחברה לטובת המכונית שתכנן. לחברה אותה הקים קרא בשם פרוטו (Proto). חלומו של קים היה לייצר מכונית על קוריאנית, שתקרא תיגר על השמות הוותיקים פרארי, למבורגיני ופורשה.
בשנת 2004 הוצג גלגול נוסף של מכונית התצוגה, הפעם תחת השם ספירה (Spirra), אך לאחר זמן לא רב דעך הפרויקט עקב היעדר מימון נדרש. לפני כארבע שנים, מזלו של קים השתפר לאחר שנפגש עם יזם היי-טק קוריאני, שהחליט להשקיע בפרויקט, ובשנת 2007 הוקמה חברת אוולים מוטורס (Oullim Motors) ופיתוח הספירה יצא לדרך חדשה.
המכונית, שמחירה יעמוד על בין 95,000 ל-145,000 דולר, תוצע במספר גרסאות הספק. המשותף לכולן הוא הייצור בעבודת יד, בהזמנה אישית ולפי מפרט שיזמין הלקוח.
מרכב הספירה עשוי מסיבי פחם, והמנוע הבסיסי – יחידת ה-V6 בנפח 2.7 ליטר של יונדאי – יציע 173 כ"ס. גרסת טורבו לאותו מנוע תציע בין 325 ל-500 כ"ס. הדגם החזק ביותר מבטיח מהירות מרבית של 311 קמ"ש ומיאוץ מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 3.5 שניות.
הספירה תשווק בקרוב בעיקר בקוריאה, סין ובנסיכויות המפרץ. השוק המערבי היחיד בו יחל השיווק בטווח הקרוב הוא הולנד, אך המכונית עדיין לא עומדת בתקני זיהום האוויר של ארה"ב ומרבית מדינות אירופה.