לאחר שנצפתה בתמונות ריגול, חשיפתה של גרסת הסטיישן של אופל אסטרה, המכונה Sport Tourer , אינה מפתיעה. האסטרה היא מכונית חשובה מאוד עבור אופל, שמצבה הכלכלי כרגע לא מזהיר, כאשר כ-25% מהאסטרות שנמכרות הן בגרסת הסטיישן.
התמונות הרשמיות שפורסמו חושפות לנו דמיון רב לגרסת ה-Sport Tourer של האינסיגנייה ועיצוב מעודן ועגלגל ביחס לדור היוצא.אופל אסטרה סטיישןלא נחשף מידע לגבי המימדים ורק נמסר שבסיס הגלגלים ומפשקי הסרנים נשארים זהים לשל גרסת ה-5 דלתות של האסטרה החדשה. הודות לשינוי בתצורת המרכב זוכה תא המטען לנפח של 500 עד 1550 ליטר כאשר המושבים מקופלים. באופל מתגאים במערכת Flex Rold המאפשרת חלוקת המושבים (60/40) והנמכתם בעזרת מתגים הנמצאים בדפנות תא המטען. בנוסף לכך ישנה אפשרות להסרה מהירה של המושבים האחוריים עבור מי שזקוק לנפח המטען המרבי.

יחידות הכוח מבוססות על מנועי טורבו-בנזין טורבו-דיזל המוכרים של האסטרה, הנעים בהספקים שבין 95 כ"ס (1.3 טורבו דיזל) ל-180 כ"ס (1.6 טורבו בנזין) אך יש גם מספר חידושים.
תוספת חדשה להיצע מנועי הבנזין היא גרסת 120 כ"ס למנוע ה-1.4T, המשודכת לתיבה ידנית בעלת 6 הילוכים. מעליה תוצע גרסה מחוזקת עם 140 כ"ס והיא תשודך לתיבה אוטומטית בעלת 6 הילוכים - גרסה שיכולה להיות רלוונטית לשוק המקומי, במידה ויוחלט על יבוא. בגזרת הדיזל יוצע לראשונה מנוע ה-1.3 CDTI בהספק של 90 כ"ס עם חבילת Eco Flex ותוצע אופציה לתיבה אוטומטית בשידוך למנוע ה-2.0 CDTI בגרסת 160 כ"ס. למען החיסכון בדלק תוצע מערכת Start & Stop והגרסאות הידניות יצוידו בחיווי להעלאת הילוכים אופטימילית להשגת החיסכון בדלק.

כאופציה ניתן יהיה לבחור במתלים אדפטיביים Flex Ride אשר כוללת מספר מצבים הניתנים לבחירה בעזרת בורר ייעודי. במצב הבכיר, מצב ה-SPORT, שולטת המערכת גם בדוושת הגז ומערכת ההיגוי ומחדדת את תגובתן.
הבכורה של ה-Sport Tourer תהיה בתערוכת פריז הקרובה כאשר המכירות יחלו באירופה לקראת סוף השנה.