שנה אחרי נחיתת הגרסה האוטומטית הכה חשובה של הקורולה, יוצאת לדרך בארץ הגרסה המחודשת של המשפחתית הפופולארית. כפי שכבר סיפרנו לכם בעבר, מדובר במתיחת פנים לא מהותית במיוחד, אשר דומה לזו שביצע היצרן באוריס – האחות הקומפקטית. במחוץ זוכה טויוטה קורולה לחזית מעודכנת עם פגוש ויחידות תאורה חדשות וסבכה שמזכירה יותר מבעבר את זו של האוונסיס. גם מאחור הוחלף הפגוש ויחידות התאורה עברו שינוי. לפי טויוטה, הכוונה היא ליצור מראה רחב וגדול יותר.
גם בתא הנוסעים השינויים מינוריים ומדובר בעדכוני גוונים וחומרים, תאורה העשירה יותר, שינוי מיקום צג מחשב הדרך והחלפת גלגל ההגה לזה הדומה לאוריס. רמת האבזור לא השתנתה מהותית והיא כוללת כעת מראות מתקפלות חשמלית, שקע AUX וחיבור USB. ביוניון מוטורס בחרו שלא לשדרג את רשימת הציוד הבטיחותי והקורולה משווקת עדיין עם ארבע כריות אוויר בלבד.

ומה בצד הטכני? כאן אין שינויים כלל. לפחות עבורנו. בניכר יש מנועי בנזין ודיזל נוספים ואף מנוע בנזין 1.6 ליטר מחודש עם 130 כ"ס, אולם הקורולה שתשווק בישראל תמשיך עם אותה יחידת כוח מוכרת: 1.6 ליטר (124 כ"ס) ותיבה אוטומטית מרובעת הילוכים. הסיבה לכך היא כמובן התיבה האוטומטית שאינה מוצעת עם מנוע הבנזין החזק יותר.

מחירי הקורולה נותרו כשהיו: 118,500 ש"ח לגרסת ה'סאן' האוטומטית, 120,000 ש"ח ל'סאן פלוס', ו-126,000 ש"ח לגרסת ה-GLI המצויידת יותר. טויוטה ישראל ימשיכו בשיווק הגרסה הידנית שמגיעה רק ברמת גימור GLI ועולה 119,500 שקלים.