אלו מכם אשר עוקבים אחר הדיווחים שלנו על מסעו של אלון דאי בליגת פורמולה 3 הגרמנית, יודעים שהוא לא זכה להצלחה גדולה בשני זוגות המרוצים הראשונים של העונה. אלו מכם אשר עוקבים אחר אלון עוד מתקופת אליפות אסיה בפורמולה-רנו, בוודאי יודעים שיכולתו טובה מכפי שהציג עד כה בליגה הגרמנית, ועל כן מוזר עוד יותר חוסר היכולת לספק תוצאות משביעות רצון עד כה. כעת מתבררת הסיבה מדוע, ויותר חשוב – נמצא הפתרון. נסביר: במוקדמות לזוג המרוצים האחרון של אלון, אשר התקיימו במסלול הוקנהיים בסוף מאי, סיים הצעיר במקום העשירי בלבד, כשנייה מאחורי המוביל. תוצאה זו תואמת למדי את תוצאותיו במוקדמות עד כה, אך לחלוטין לא אופיינית לנהג מוכשר כמו אלון. במאמץ למצוא סוף-סוף פתרון לבעיה, בדקו מהנדסי קבוצתו של אלון, performance racing, את נתוני ההקפה שלו, ומצאו כי הוא נאלץ לבלום מוקדם מדי לפני כל פנייה, כי דוושת הגז שלו נותרת לחוצה מעט באופן קבוע. בהתחלה הם הטילו את האשמה על נעליו של אלון, שהיו רחבות מדי, אך הבעיה המשיכה גם לאחר שהוחלפו הנעליים. רק לאחר שנקבע סופית שאין האשם באלון או בנעליו, פנתה הקבוצה אל מהנדסי פולקסווגן, האחראים למנועי המכוניות, וביקשה בדיקה מקיפה. בבדיקה נתגלה כי קפיץ המצערת של הרכב חוזר לאט מדי למקומו וכך המנוע ממשיך להאיץ מעט גם כשאלון בולם. התקלה תוקנה, אלון עלה להתחרות ומיד החל לעקוף נהגים איטיים ממנו. במהלך המרוץ הוא קיבל עונש מעבר בפיטס כי חרג מגבולות המסלול, ולכן סיים רק עשירי – במקום בו החל.

במוקדמות למרוץ השני ועם רכב תקין אלון היה מהיר משמעותית וקבע את הזמן השביעי בטיבו. במרוץ הוא הצליח לעקוף מספר נהגים, נמנע מטעויות וסיים במקום הרביעי והמכובד – פחות משנייה מאחורי המקום השלישי וכ-9 שניות ממנצח המרוץ. כתוצאה, הוא זכה לנקודות הראשונות שלו בליגה, 5 במספר. ועם עוד 12 מרוצים בעונה הזו, הכל בפירוש עוד פתוח.

לסיום, חדי העין מביניכם בוודאי רואים את סמל "אוטו" על מכוניתו של אלון. בכך אנו מצהירים על רצוננו לתמוך באלון ולספק לו את החשיפה לה הוא ראוי. המרוצים הבאים של אלון יתקיימו באמצע יולי, ואנחנו כמובן נדווח.