מי שמכיר את סדרת סרטי ג'יימס בונד יודע שלאיש שנמצא בשירות הוד מלכותה יש חיבה לא רק לנשים ולמרטיני מנוער (לא מעורבב) אלא גם למכוניות, רצוי חזקות אקסקלוסיביות ומצוידות בשפע פטנטים.
במהלך השנים והסרטים הספיק סוכן הוד מלכותה להחליף מכוניות רבות בניהן הלוטוס אספרי המקורית ("המרגלת שאהבה אותי"), רולס רוייס סילבר שאדו ("רשיון להרוג"), ב.מ.וו Z3 ("גולדן איי"), ו-Z8 ("העולם אינו מספיק"). אבל יותר מכל מזוהה סוכן הוד מלכותה עם אסטון מרטין, ובפרט עם ה-DB5 האגדית שהופיעה לראשונה בסרט "גולדפינגר". כעת, בהזדמנות יוצאת דופן, עומדת המכונית המקורית שכיכבה בסרט על שלל הגאדג'טים והפטנטים שבה ועם אילן היוחסין המפואר למכירה. המכונית הנושאת את תווית הרישוי FMP 7B היא משנת יצור 1964' אחת משתי היחידות של ה-DB5 שהשתתפו בצילומי הסרט "גולדפינגר".

ה-DB5 של בונד מצוידת במנוע 6 צילינדרים טורי בנפח 4 ליטרים המספק 282 כ"ס ותיבת הילוכים בעלת 5 מהירויות אבל ייחודה הוא דווקא באביזרים שבהם צייד אותה Q.
לאסטון מרטין הזו יש פגושים מיוחדים לניגוח, ודוקרנים נשלפים מנאבות הגלגלים. אם עוקבים אחריך אפשר לפזר על הכביש שמן ומסמרים ולהעלם תחת מיסוך עשן. אם נקלעתם לקרב יריות תוכלו להתגונן באמצעות פלטת מיגון נשלפת מאחור ולהשיב אש עם שני מקלעים הממוקמים מאחורי פנסי האיתות בחזית. מבפנים תוכלו למצוא מערכות קשר, ניווט ומעקב שהיו פסגת הטכנולוגיה הקולנועית בשנות ה-60 ואם במקרה יזדמן איתכם נוסע לא רצוי תמיד תוכלו להיפטר ממנו בזכות כסא המפלט שמתג ההפעלה שלו ממוקם בידית ההילוכים.


ב-41 השנים האחרונות הייתה המכונית בבעלות שדרן הרדיו האמריקאי ג'רי לי שרכש אותה מאסטון מרטין בשנת 1969 במחיר של 12 אלף דולר. למעשה, מלבד ג'יימס בונד עצמו, ג'רי הוא הבעלים היחיד של האוטו. כפי שתוכלו לראות בתמונות ובגלריה המצורפת הרכב ניראה במצב מצוין מבפנים ומבחוץ למעט ריפודי העור מבפנים שהגיל נתן בהם את אותותיו.
ה-DB5 של בונד תעמוד על במת המכירות הפומביות בלונדון ב-27 באוקטובר ועל פי ההערכות היא תימכר בסכום של 3.5 מליון פאונד. לא רע בשביל מכונית עם רזומה כה עשיר שכולל בעלות של סוכן חשאי ופרס אוסקר על הפעלולים הטובים ביותר (בסרט "כדור הרעם").