מרצדס פאגודהבמסגרת אירועי הקיץ של החברה העירונית לפיתוח ותיירות בהרצליה, תיערך ביום שישי ה-18 ליוני תערוכת מכוניות מבית 'מועדון החמש'. במסגרת האירוע יערך מצעד ממונע ברחובות העיר שיסתיים ברחבת החניון הדרומי במרינה הרצליה, שם תתקיים תערוכה מרהיבה של כ-200 מכוניות קלאסיות של חברי המועדון. בין היתר, ישולבו בתערוכה גם דמויות ומייצגים תקופתיים ססגוניים. האירוע פתוח לקהל הרחב ללא תשלום ומיועד גם למשפחות עם ילדים.

ראלי המכוניות יחל בשעה 10.30 בבוקר בפינת רחוב ירושלים בהרצליה, וישתתפו בו 50 מכוניות אספנות שיסעו ברחבי העיר דרך הרחובות סוקולוב, בן גוריון, הרב קוק וקניון שבעת הכוכבים, לפני שיצטרפו לתערוכה במרינה. התהלוכה הממונעת תיערך ברוח תקופת ייצור המכוניות עם תלבושות מיוחדות לנהגים ומקום מיוחד לצופים ומעודדים.

מועדון ה-5 הוקם על ידי 'איגוד נהגי ישראל' בתחילת 1985, במטרה לארגן את בעלי הרכב העתיק והקלאסי ולקדם את שימור כלי הרכב האלה בישראל. שמו של מועדון ה-5 נגזר מהעובדה שבזמן הקמתו מכוניות ישנות, בנות 25 שנה ומעלה, צוידו במספר רישוי בן 5 ספרות. במועדון חברים כיום מעל 750 חברים בעלי אלפי מכוניות ואופנועי אספנות.