במוזיאון ת"א לאמנות תיפתח היום תערוכה בשם 'פסלים על גלגלים', בה יוצגו 16 מכוניות קלאסיות. המכוניות נבחרו על ידי האוצר פרופסור מרדכי עומר, מנכ"ל מוזיאון ת"א, מתוך כוונה להראות את התפתחות עיצוב המכונית במאה העשרים החל מביואיק מקלפלין מ-1927. עומר, שניסה לייצג כל תקופה במכונית שונה, מקווה שעם פתיחת הבניין החדש של המוזיאון ובו אגף שיוקדש לעיצוב, נזכה לראות יותר תערוכות של מכוניות.

גולת הכותרת בתערוכה הייחודית היא שגרירה מסדרת ה'ארט קאר' של ב.מ.וו אשר נתנה חסות לתערוכה. סדרה זו כללה 16 מכוניות עליהן ציירו אמנים מפורסמים בהם אנדי וורהול, פרנק סטלה דיוויד הוקני (המכונית ה-17 מוצגת בימים אלה בפריז וצוירה על ידי ג'ף קונץ). המכונית שהגיעה למוזיאון היישר מברלין היא ה-320 שצוירה על ידי אומן הפופ-ארט החשוב רוי ליכנטנשטיין, שציור ענק שלו ניצב מעל הכניסה למוזיאון. המכונית עצמה, שנחשפה במרכז פומפידו בפריז, השתתפה זמן קצר אחרי כן במירוץ הלה-מאן (1977) בו סיימה תשיעית וראשונה בקטגוריה שלה. סדרת הארט של ב.מ.וו זכתה לפרסום רב בעולם ונציגותיה הופיעו במוזיאונים חשובים ביותר כולל הלובר, והגוגנהיים.

לצידה של ה-320 יוצגו עוד כמה מכוניות ממשפחת המותגים הנוכחית של ב.מ.וו בין היתר איזטה, 502, מיני קופר, ורולס-רויס. אבל התערוכה כוללת גם מכוניות של מרצדס, שברולט, קאדילק, קרייזלר, פורד, יגואר, אברת'-פיאט ואפילו את הסברה הישראלית. כל המכוניות האלה הגיעו מאספנים מקומיים ומדובר בהחלט בתמהיל מעניין שצד את העין בייחוד על רקע אווירת המוזיאון.