לקראת סוף שנה זו אמורה להיחשף לעיני הציבור מרצדס CLS קלאס כל-חדשה, במסגרת תערוכת הרכב של פאריס. הקופה-סדאן הייחודית לשעתו (הושקה בסוף 2004, עידנים במונחי עולם הרכב) התבססה על מרצדסE קלאס (דור קודם). למרות הרמות הגבה לגבי הקונספט/שעטנז המוזר – סדאן מעוגלת וקמורה שכונתה סדאן-קופה, או קופה עם 4 דלתות – הפכה להצלחה ולו בזכות שפע התגובות מצד המתחרות, דוגמת אודי A5 ספורטבק, ב.מ.וו GT5, פולקסווגן פאסאט CC ובמידה מסוימת גם הפורשה פאנאמרה.

עמיתנו בניכר, המגזין 'אוטו-אקספרס' והאתר 'סיקרט-ניו-קארס' פרסמו תמונות ראשונות ובאיכות גבוהה של מרצדס CLS קלאס הכל-חדשה לא בדיוק על-פי התוכניות של מרצדס; הצילומים הושגו בעת שאנשי מרצדס הפיקו סרטון תדמית וצילומי יצרן ראשוניים של המכונית החדשה, לקראת חשיפתה המלאה בפאריס, כאמור. ניתן לראות בצילומים את המכונית במלואה, על כל פרטיה ויש להניח שבתקופה הקרובה – כפי שנהוג במקרים כאלו של חשיפה בטרם עת – תחשוף מרצדס ברמה כזו או אחרת את המכונית, לפני המועד שתוכנן במקור.

בתמונות ניתן לראות ישור קו עם העיצוב העדכני של מרצדס, בעיקר ביחס למכונית עליה מתבססת ה-CLS החדשה – מרצדס E קלאס החדשה. המכונית שנתפסה בעדשת ה'מרגלים' היתה CLS 350CGI עם מנוע V6 בנפח 3.5 ליטר ו-302 כוח-סוס. כאמור, ניתן להעריך כי הפרטים המלאים אודות מרצדס CLS קלאס החדשה – או לפחות רובם – ייחשפו בקרוב, ואז כמובן נביא כאן מידע מפורט ומלא יותר של הקופה-סדאן החדשה לבית מרצדס.