הסול, הקרוסאובר המעניין למראה של קיה, יצא לדרך מקומית בזמן הקרוב עם יומרה מקומית ברורה – להתחרות ברומסטר המצליח של סקודה. מדובר במהלך שאינו תואם לדרכה של קיה אירופה אשר טיפחה לרכב דימוי מאוד אופנתי עם נגיעה בתחום הפנאי. לטענת היבואן, השוק הסמי-מסחרי שבו מככב הרומסטר גדול יותר ושם עם הסול יש להם קלף מיוחד. זו גם הסיבה שבקיה ישראל החליטו להשיק את הסול בגרסת הדיזל האוטומטית. לפחות כרגע יבואני קיה עדיין לא החליטו אם להביא בכלל את גרסת הבנזין.

קיה סול, שהוצג לראשונה בסוף 2008, מתהדר במנוע טורבו דיזל בנפח 1.6 ליטר (126 כ"ס) אשר משודך לתיבה אוטומטית עם ארבעה הילוכים. ביצועים: 176 קמ"ש ו-11.9 שניות בהאצה למאה.

בינתיים מנצל היבואן את המכונית שהגיעה לתערוכת אוטומוטור, כדי להציגה ללקוחות פוטנציאליים. אבל כאן לא מסתיימות החדשות הצפויות מקיה. היבואן עמל בימים אלה על הבאת גרסה פשוטה יותר לסיד סטיישן שתוכל להתחרות במחיר ובתמורה בפורד פוקוס וב-I30CW של יונדאי.