הקטנה היוקרתית של אודי, ה-A1 החדשה, זוכה לחגיגה של קונספטים לכבוד המפגש השנתי של חובבי ה-GTI, בריפיניץ (Reifnitz) ,אוסטריה אשר ייערך ב-12 עד ה-15 למאי.

אודי תביא למפגש שבעה דגמי קונספט שונים, 4 מהם יהיו בעלי מנוע ה-1.6 ליטרים TDI והיתרה מנוע ה-1.4 ליטרים TFSI. המוטו המנחה הנו שימוש בקו המוצרים הנלווים או מאפשרויות האבזור הרבות הקיימות למכונית, בהגזמה ובהחצנה, תוך שימוש באבזרים אווירודנמיים, מדבקות, צבעים מיוחדים, חישוקים קיצוניים ועוד.
השמות של הקיטים ביזאריים בחלקם דוגמת מציל הים (Wasserwacht), קיט תחרות, עקוב אחרי או הוט רוד ואופנה מהצד השפוי יותר. למי שרוצה לחפש את ה-A1 שלו למכונית משטרה או למונית, גם קיטים כאלו יש בנמצא!. חובבי הכדורגל ואוהדי באיירן מינכן ישמחו לדעת שישנה גם גרסה מיוחדת בצבעי הקבוצה לכבוד עליית הקבוצה לגמר ליגת האלופות. הגרסה נושאת את מספר החולצה של כוכב הקבוצה אריאן רובן ומתאפיינת גם בתא נוסעים עם דיפון ושטיחים בצבעי הקבוצה.

הרעיון הכללי משמר את את אותם המאפיינים המייחדים דגמי אודי, כמו למשל תאורת ה-LED בחזית שמגיעה כסטנדרט והתאורה הפנימית המגיעה עם טכנולוגית LED מלאה. אין שינוי באבזור הבטיחות הכולל בין היתר 6 כריות אוויר להגנת הנוסעים או בערכת הסאונד האיכותית בעלת ארבעה רמקולים מבית BOSE, במסך 6.5 אינץ' חיבור ל-SD ונגן חיצוני, כונן קשיח בנפח 60 ג'יגה, DVD, תמיכה בממשק בלוט'ות, שישה רמקולים, ומערכת ניווט לוויני.
כזכור, האודי A1 אמורה להתחיל להימכר כבר בקיץ הקרוב והמחיר עבור הקטנה היוקרתית באירופה יהיה כ-16,000 יורו (לצורך השוואה המחיר עבור ה-A3 הבסיסית עומד על קצת פחות מ-21,000 יורו. חלק מהפריטים יהיו ברי רכישה גם אחרי התערוכה. לדוגמא ספויילר אחורי יעלה 400 יורו וקיט אווירודינמי מלא יעלה 1,600 יורו