אודי A1רגע אחרי שהוא נפרד מג'סטין טימברלייק "הנהג החדש" של אודי, מתפנה רופרט סטדלר, יושב הראש המפורסם של מותג היוקרה לשיחה על אודי A1 החדשה (שהוצגה לראשונה בתערוכת ז'נבה האחרונה). "אנחנו מתכוונים למכור בין 80,000 ל-100,000 מכוניות כאלה בשנה מלאה. כך שזו מכונית מאוד חשובה עבורנו. בקרוב נציג את גרסת ה-5 דלתות. לגבי גרסאות אחרות אנחנו חושבים אבל הזמן יגיד".

יש לכם A1 ו-A3. מה עם מכונית ביניהן?
"אתה צודק, יש לנו מקום חסר ל-A2 ואנחנו בפירוש חושבים על דגם כזה".

האם אתם חושבים על משהו דומה לתפיסה של הדגם הקודם?
"הקוד הגנטי של ה-A2 היה טוב. היו לה ערכים טובים, חבילה אופנתית והיא הייתה שימושית וטכנולוגית. אז נראה שהיא הייתה מתאימה למדי למבחר שלנו".

אז היכן הייתה הטעות עם המכונית ההיא?
"פשוט הגענו מוקדם מדי".

יצרנים רבים רואים ב-A1 מבחן לשאלה האם יש שוק למכוניות יוקרה קטנות...
"לדעתי יש תמיד שוק גדול. אתה יוצר שוק חדש עם מוצר טוב וזה נכון לגבי כל המוצרים שלנו ולא רק לגבי ה-A1".

האם אתה רואה ב-A1 מתחרה בדגמי מיני?
"לא. אנחנו יוצרים פלח חדש. תסתכל על הפנים ותראה שהוא עשוי באופן הרבה יותר בוגר מהמיני. יש לנו קוד גנטי והוא מכובד כאן. אנחנו לא מעתיקים מאף אחד ויש כאן את מה שהלקוח מצפה מאיתנו".

האם ההשענות על בסיס פולקסווגן פולו אינה פוגעת?
"המכונית הזו היא 100% אודי וכשתנהג בה תרגיש זאת. כל מה שאתה רואה ומרגיש יהיה שונה".

האם יהיה גם Q1?
"אולי, אבל תן לנו זמן קודם להשלים את ה-Q3".

מתי זה יקרה?
"באמצע 2011".

כמה דגמים לדעתך צריכה אודי להציע?
"כמה שיותר".

איזה דגם חסר לכם כרגע הכי הרבה במבחר?
"ה-Q3...."