בשנת 2008 סבסטיאן לואב הוביל את ראלי ירדן בהפרש נאה, הרבה בזכות קרקע קשה שהתאימה היטב לסגנונו חובב האספלט - המעבר השני על הסטייג'ים, לאחר ניקוי השביל במעבר הראשון, דומה מאוד לנהיגה על אספלט מבחינת רמת האחיזה. רק שתאונה מוזרה באמצע הראלי, בה התנגש במכונית WRC אחרת בדרך לסטייג', חיסלה את סיכוייו לניצחון היסטורי. השנה הוא הגיע חדור מוטיבציה לכפר על כך, אך הפעם היה זה מזג האוויר שפגע בסיכוייו – כמה שבועות לפני הראלי ירדו במספר ימים גשמים מהעזים ביותר בירדן ב-20 השנה האחרונות. מארגני הראלי נאלצו להיעזר ברשויות ובצבא בכדי לבנות את הסטייג'ים מחדש, ובמקביל הניחו שכבות של עפר על הקרקע הקשה.סבסטיאן לואב בדרך לניצחון. וכן, אנחנו יודעים, זה נראה מגניב לאללה. עוד תמונות יפות בגלריה משמאללואב יצא ראשון אל הסטייג'ים ביום הראשון, ואיבד כתוצאה זמן רב – הוא סיים אותו כ-30 שניות מאחור ובמקום השלישי, כאשר יארי-מאטי לאטוולה מפורד מוביל את החבורה.
תחילת היום השני גררה פרישה מהראלי של נהג בכיר: מיקו הירבונן, נהגה הראשי של פורד, פגע בסלע ושבר מתלה קדמי. זו הפעם הראשונה שהירבונן פורש עקב טעות נהג מאז ראלי צרפת ב-2007, ללמדכם עד כמה מקרה זה נדיר עבורו. עם הפרישה נותר לאטוולה כתקווה היחידה של פורד לראלי זה, אבל לואב החל לנגוס בעורפו מהר מאוד - תוך ארבעה סטייג'ים השתוו השניים בזמנים, ושני סטייג'ים מאוחר יותר סיים לואב את היום השני עם 24 שניות הובלה, כשלאטוולה רק שלישי, אחרי סבסטיאן אוגייר מסיטרואן-ג'וניור. המהפך התאפשר לא מעט בזכות מיקומו הנוח של לואב בסדר ההזנקה ביום השני, ובעיקר עקב יכולתו המרשימה בשני המעברים על סטייג' "נהר הירדן" המפרך – כ-41 ק"מ אורכו.
את המאבק ביום השלישי החלו הנהגים עוד לפני שלב הנהיגה – אוגייר איחר בכוונה ב-5 דקות לעמדת הטיפול בבוקר, וקיבל 50 שניות קנס שהורידו אותו למקום החמישי. מיקו הירבונן, שחזר תחת חוקי סופר-ראלי, דווקא הקדים במספר דקות כדי שיעלה לסטייג' לפני לאטוולה וינקה עבורו את השביל. בתגובה נכנס אוגייר מוקדם לתחילת הסטייג' הראשון של היום, בכדי לזנק לפני לואב ולהקל עבורו את תנאי הדרך.
כל הבלגן הזה הטה את הכף לכיוונו של לואב, שהצליח להגדיל את הפער לאורך היום עד ל-35 שניות בסיומו. לאטוולה הסתפק במקום השני ופטר סולברג, שלא הכניס עצמו למאבק הטקטי, נהנה מהמצב וסיים שלישי. דני סורדו, נהגה השני של סיטרואן, סיים רביעי ושאר החבורה נותרה הרחק מאחור, כשאוגייר ממוקם שישי בלבד עקב דקות העונשין שספג מהקדמת הגעתו לתחילת הסטייג'.
המרוץ הבא יתקיים בטורקיה בעוד כשבועיים. אליו נכנס לואב כמוביל הטבלה בהפרש נאה, אך לא בהכרח כפייבוריט לניצחון – ב-2007-2008 זוכי הראלי הגיעו דווקא מפורד...

דירוג ראלי ירדן:
1. סבסטיאן לואב (סיטרואן) – 3:51:35.9 (25 נק')
2. יארי-מאטי לאטוולה (פורד) – 35.8+ (18 נק')
3. פטר סולברג (סיטרואן פרטית) – 1:11.8+ (15 נק')
4. דני סורדו (סיטרואן) – 1:49.3+ (12 נק')
5. מתיו וילסון (סטובארט-פורד) – 8:24.3+ (10 נק')
6. סבסטיאן אוגייר (סיטרואן-ג'וניור) – 10:26.4+ (8 נק')
7. פדריקו ווילאגרה (מונצ'י-פורד) – 11:28.0+ (6 נק')
8. קימי רייקונן (סיטרואן ג'וניור) – 12:31.0+ (4 נק')
9. הנינג סולברג (סטובארט-פורד) – 14:08.6+ (2 נק')
10. קסאוויר פונס (פיאסטה אס2000) – 18:33.9+ (1 נק')

דירוג נהגים אחרי 3 מרוצים:
1. סבסטיאן לואב (סיטרואן) – 68 נק'
2. יארי-מאטי לאטוולה (פורד) – 43 נק'
3. מיקו הירבונן (פורד) – 37 נק'
4. פטר סולברג (סיטרואן-פרטית) – 35 נק'
5. סבסטיאן אוגייר (סיטרואן-ג'וניור) – 33 נק'
6. דני סורדו (סיטרואן) – 24 נק'
7. הנינג סולברג (סטובארט-פורד) – 18 נק'
8. מתיו וילסון (סטובארט-פורד) – 16 נק'

דירוג קבוצות אחרי 3 מרוצים:
1. סיטרואן – 101 נק'
2. פורד – 87 נק'
3. סיטרואן-ג'וניור – 48 נק'
4. סטובארט-פורד – 44 נק'
5. מונצ'י-פורד – 16 נק'