ייצורה של ה-LFA, מכונית-העל האקזוטית של לקסוס, למעשה עוד לא החל – וכבר יש לה חבילת שיפורים רשמית. דומה כי ההתרגשות סביב ה-LF-A אינה פחותה מזו שאפפה את הניסאן GT-R טרם השקתה, וגם במקרה זה לווה פיתוח המכונית בתהליך ארוך של חשיפות חלקיות, גרסאות-תצוגה ואבות טיפוס עד השקת הגרסה הסדרתית באוקטובר האחרון, במסגרת תערוכת טוקיו. ה-LF-A מצויידת במנוע V10 בנפח 4.8 ל' המפיק 560 כ"ס, ומרכב העשוי ברובו מקרבון. הייצור הסדרתי מיועד להתחיל רק בדצמבר השנה, בקצב של 20 מכוניות בחודש, עד להשלמת כמות הייצור הכוללת של 500 יחידות. בינואר השנה נבחנה ה-LFA בתכנית הטלוויזיה הפופולרית "טופ גיר", והשיגה את זמן ההקפה המהיר ביותר שנקבע אי-פעם במסגרת התכנית על מסלול רטוב, טוב יותר מהתוצאה שהשיגו פרארי F430 ופורשה 911 GT3 על מסלול יבש!
ועכשיו, כאמור, מציגה לקסוס חבילה מיוחדת ההופכת את ה-LFA לקרבית עוד יותר. החבילה המדוברת נושאת את הכינוי "נורבורגרינג" – לכבוד השתתפות ה-LFA במירוץ 24 השעות של נורבורגרינג – והיא כוללת שיפורים במנוע ובתיבת ההילוכים יחד עם שינויים אווירודינמיים וכיול מיתלים שונה. הספק המנוע הועלה ב-10 כ"ס, בעוד זמני החלפת ההילוכים בתיבה הרובוטית קוצצו ל-0.15 שניה. השינויים האווירודינמיים כוללים ספוילר קדמי גדול יותר, כנף אחורית קבועה ומוגדלת ועוד, כאשר התוצאה הסופית היא כוח-הצמדה גדול יותר. בנוסף למיתלים המוקשחים יש גם חישוקים אחרים הנושאים צמיגים יעודיים.
רק 50 מכוניות מתוך 500 ה-LFA יצוידו בחבילה המדוברת. הלקוחות המאושרים שיניחו את ידיהם על ה"נורבורגרינג" יוכלו לקבל הדרכת נהיגה אישית במסלול הנורדשלייפה עצמו, ויזכו לשנה של כניסה חינם למסלול.