או, מאמה. מה עוד אפשר לומר? בידיעה הקודמת מלפני כשבוע הראינו לכם את ה"וונום GT" – מכונית הסופר-על החדשה של סדנת הנסי האמריקנית – בטיזר מכוון שהראה את המכונית בסילואטה. עכשיו, בעקבות הודעה רשמית מהיום (שהודלפה כבר אתמול), יש לנו תמונות חדשות וגם סרטון וידאו מעודכן המראה את המכונית פחות-או-יותר במלוא הדרה (אם כי עדיין בתצילום סטודיו בלבד). יש גם עוד קצת מידע ונתונים אודות קוטלת-הענקים האמריקנית-בריטית החדשה.
 
ובכן כפי שכבר סיפרנו לכם, הוונום GT מבוססת באופן רופף על הלוטוס אליס, ואף מיוצרת בבריטניה בשיתוף פעולה טרנסאטלנטי. השימוש בפלטפורמה כה קלה הוא שמביא למשקל נוצה, במונחים של מכוניות על עתירות ביצועים: פחות מ-2,400 ליברות (1,071 ק"ג) לדברי ג'ון הנסי, בעל הסדנה. זאת למרות השימוש במנוע V8 גדול בנפח 6.2 ל' שמגיע מהגרסה החזקה ביותר של השברולט קורבט, ה-ZR1. בגרסה הבסיסית שומר המנוע על מגדש-העל שקיים ב-ZR1, אך עובר שיפורים שמעלים את ההספק ל-725 כ"ס. עוד מציעה הנסי שתי גרסאות בהן מוחלף מגדש העל בצמד מגדשי-טורבו, אחת עם 1,000 כ"ס ו-124 קג"מ, והשניה עם 1,200 כ"ס ו-152 קג"מ. מספרים אלו שמים בצל את הבוגאטי ויירון, ויחד עם המשקל הנמוך מבטיחים רף חדש של ביצועים. יחס ההספק-משקל הוא לא פחות מדמיוני, טוב יותר אף משל מכוניות קיצוניות כמו קאפארו T1 או קייטרהם לוואנט V8. המנועים ייבנו על-ידי הנסי בארה"ב, ואז ישלחו לבריטניה להתקנה בשלדות. קשה שלא לערוך הקבלה לשיתוף פעולה קודם בו נשתלו מנועי V8 אמריקניים בשלדה בריטית, פרוייקט שתוצאתו היתה השלבי קוברה המיתולוגית...
המכונית תצוייד בערכה אווירודינמית מתכווננת כדי להבטיח יעילות אופטימלית בתנאים ומצבי נהיגה שונים. בלמים קרמיים בקוטר 38 ס"מ ידאגו לעצירת מהמהירויות הבלתי-הגיוניות אליהן תוכל המכונית להגיע.
הייצור השנתי מוגבל ל-10 מכוניות בשנה, במחיר שיתחיל מ-600,000 דולר לגרסת הבסיס. מציאה לעומת בוגאטי ויירון... הנסי, יש לציין, הודיעה כי יש כבר הזמנות ל-4 המכוניות הראשונות.