בקיץ הקרוב תתחיל פורד לשווק בארה"ב את דגם 2011 של רכב הפנאי הבינוני פורד אדג', לאחר שעבר מקצה שיפורים מקיף. החרטום עכשיו עוד יותר דרמטי, ומתחבר באופן נאה וחלק לפנסים החדשים. תא הנוסעים עבר רענון משמעותי גם הוא, וכולל אבזור משופר כולל מערכות בידור ותקשורת חדשות. הצד המכני טופל לעומק: אל מנועה-V6 בנפח 3.5, שעד עתה היה היחיד בהיצע, הצטרף מנוע V6 מעט גדול וחדש יותר, בנפח 3.7 ל' ועם 305 כ"ס. מנוע ה-3.5 ל' ממשיך כאמור, אך עם שיפורים שהעלו את ההספק מ-268 ל-285 כ"ס, תוך הפחתה בצריכת הדלק ובפליטת מזהמים. המנוע הגדול יותר מופיע בגרסה חדשה המכונה "ספורט", שמקבלת טיפול עיצובי משלה עם גריל מושחר דרמטי, חישוקי "22 (!), כיול מיתלים יעודי ותפעול התיבה האוטומטית באמצעות מנופים מההגה. חידוש מענין יותר הוא הופעת מנוע שארה"ב, כך נדמה, ממתינה לו בכליון עיניים – מנוע 4 ציל' טורבו בנפח 2.0 ל' מסדרת "אקובוסט" החדשה והחסכונית שפורד תולה בה הרבה תקוות. מנוע זה יצורף להיצע בהמשך השנה ובינתיים לא נמסרו כל פרטים לגביו, למעט העובדה כי יהיה חסכוני בדלק ב-30% לעומת האדג' הנוכחי וב-15% בהשוואה למנוע ה-3.5 המחודש לאחר העדכון, תוך אספקת ביצועים קרובים.
מערכות השילדה עודכנו אף הן עם כיול מיתלים שונה, רכיבי בלמים משופרים לקבלת יותר עוצמה ותחושה טובה יותר בדוושה, וצמיגים רחבים יותר. האדג' המחודש מקבל בנוסף מנה גדושה של טכנולוגיה: אפשרות לבקרת שיוט אקטיבית חכמה הכוללת התראה בפני התנגשות, דריכה מוקדמת ובמקרה הצורך הפעלה אוטומטית של הבלמים להפחתת מהירות, סיוע לזינוק בעליה, בקרת יציבות מתקדמת יותר הכוללת פונקציית מניעת תנודות נגרר, וסיוע לבלימת חירום. בנוסף שופר הטיפול ברעשים שונים והבידוד מרעידות, כך שהאדג' 2011 צפוי להיות נעים ושקט יותר.