השקת הרנו פלואנס והמגאן החדשות, שמתרחשת בימים אלה הן כמו שסיפרנו בעבר – רק תחילתה של שנה עמוסה ומלאת חידושים של רנו בארץ. בשבועות הקרובים יחל בקרסו שיווק הרנו קליאו ספורט המחודשת כאשר בחודש מרץ אמור להתחיל שיווק הרנו סניק והגרנד-סניק החדשים. אלה יוצעו עם מנוע ה-2.0 ליטר (140 כ"ס) ותיבה רציפה מבית ניסן. אחרי כן, בסוף הקיץ אמורה לנחות כאן מהדורת ה-2.0 ליטר של הרנו מגאן. זו תגיע אלינו הן במרכב הקופה הנאה, והן בגרסה מהודרת ומחומשת דלתות עם אותה חטיבת כוח המשרתת את הסניק וגרנד סניק. יחד עם הקופה אמורה לנחות כאן המגאן ספורט המדוברת שלה מנוע 2.0 ליטר טורבו המפיק 250 כ"ס.

ואולם נראה שהבשורה הגדולה הבאה של רנו לשנת 2010 היא דווקא חזרה לזירת המכוניות הגדולות יותר. לא, ברנו לא מתכוונים להחזיר אלינו את הלגונה, אלא מתכוננים לבואה של המכונית הקוריאנית של סמסונג המוכרת כ-SM5. מדובר בדור השלישי של ה-SM5 שנחשף לאחרונה בקוריאה ומבוסס על מכלולי הרונו לגונה. לרוב חטיבת רנו-סמסונג התמקדה במספר מצומצם של שווקים בעולם, אך הפעם מתכננים הצרפתים לשווק את ה-SM5 גם באירופה תחת מדי רנו. בחרטומה של המכונית נמצא את מנוע ה-2.0 ליטר של ניסן ותיבה אוטומטית עם שישה יחסי העברה.

כל זה אפשר את היבוא לארץ של המכונית שעל פי היבואן אמורה להיות הרבה יותר מתאימה לשוק המקומי מהלגונה. היא אמורה להיות גדולה מהמקובל בתחום ה-2.0 ליטר ותנחת כאן לקראת סוף 2010.