אמנם לקסוס ישראל אינה מתכוננת להשיק בשנת הדגם הקרובה דגמים חדשים, אבל היא כן תפתח את השנה עם מספר חידושים מעניינים. וכך בימים אלה מתחיל שיווק גרסת ה-LS המחודשת שכוללת כעת כציוד תקני את מערכת החניה האוטומטית בה מתגאים היפנים. מחיר גרסת הלקסוס LS600 ההיברידית טיפס ל-980,000 שקלים וזאת כאשר מחיר ה-460 הרגילה ירד ל-728,000 שקלים.

חדשה מעניינת יותר היא הצטרפותו של הלקסוס RX450 ההיברידי עם הנעה קידמית בלבד. גרסה זו מוותרת על המנוע החשמלי שמאחור וחוסכת 20,000 שקלים במחיר. זה אומר לכן שהיא יקרה רק ב-20,000 מה-RX הרגיל. חיצונית ההבדלים מינוריים. באופן מעניין מבחינת הדירוג הירוק המקומי גרסה זו תתברג בקבוצה 3 בה שוכנות לרוב מכוניות קטנות.

לקראת אפריל צפויה לנחות בארץ גרסה ספורטיבית למראה של הלקסוס IS. זו סנונית ראשונה מקו ה-F ספורט של לקסוס המקביל ל-'S-ליין' של אודי. המכונית שמזכירה את ה-IS-F תגיע עם ספוילר אחורי, חישוקים נאים יותר (18"), מושבים והגה ספורטיביים וכיול מתלים שונה. מחירה יהיה יקר ב-20,000 שקלים מהגרסה הרגילה. בהחלט לא תוספת גדולה.
ואם אתם שואלים מה עם הלקסוס LFA הספורטיבית, אין לנו בשורות טובות. לפי רן דנאי, ראש לקסוס ישראל, מחירה אסטרונומי ולפחות כרגע אין סיכוי שהיא תגיע ארצה.