אמנם
לקסוס ישראל אינה מתכוננת להשיק בשנת הדגם הקרובה דגמים חדשים, אבל היא כן תפתח את השנה עם מספר חידושים מעניינים. וכך בימים אלה מתחיל שיווק גרסת ה-LS המחודשת שכוללת כעת כציוד תקני את מערכת החניה האוטומטית בה מתגאים היפנים. מחיר גרסת ה
לקסוס LS600 ההיברידית טיפס ל-980,000 שקלים וזאת כאשר מחיר ה-460 הרגילה ירד ל-728,000 שקלים.
חדשה מעניינת יותר היא הצטרפותו של ה
לקסוס RX450 ההיברידי עם הנעה קידמית בלבד. גרסה זו מוותרת על המנוע החשמלי שמאחור וחוסכת 20,000 שקלים במחיר. זה אומר לכן שהיא יקרה רק ב-20,000 מה-RX הרגיל. חיצונית ההבדלים מינוריים. באופן מעניין מבחינת הדירוג הירוק המקומי גרסה זו תתברג בקבוצה 3 בה שוכנות לרוב מכוניות קטנות.
לקראת אפריל צפויה לנחות בארץ גרסה ספורטיבית למראה של ה
לקסוס IS. זו סנונית ראשונה מקו ה-F ספורט של לקסוס המקביל ל-'S-ליין' של אודי. המכונית שמזכירה את ה-IS-F תגיע עם ספוילר אחורי, חישוקים נאים יותר (18"), מושבים והגה ספורטיביים וכיול מתלים שונה. מחירה יהיה יקר ב-20,000 שקלים מהגרסה הרגילה. בהחלט לא תוספת גדולה.
ואם אתם שואלים מה עם ה
לקסוס LFA הספורטיבית, אין לנו בשורות טובות. לפי רן דנאי, ראש לקסוס ישראל, מחירה אסטרונומי ולפחות כרגע אין סיכוי שהיא תגיע ארצה.