CT&T הקוריאנית הנה מומחית לייצור כלי רכב חשמליים שהוקמה על-ידי בכיר לשעבר בקונצרן יונדאי. ולא מדובר בעוד 'סטארט-אפ' בתחום, כמותו יש מאות ברחבי העולם, אלא ביצרן עולה וגדל שנכון להיום הנו בעל יכולת ייצור כלי רכב חשמליים הגדולה בעולם, עם מפעלים פעילים בקוריאה ובסין ותכנון להקמת מפעל גם בארה"ב.
על אותו הבסיס המכאני מציעה החברה 3 סדרות בסיסיות של כלי רכב חשמליים: מכוניות ננס לשניים לתנועה בערים צפופות, כלי רכב תפעוליים (דואר, הובלה, לתנועה בתוך מפעלים, בי"ח וכיו"ב) ורכבי גולף או לניידות בשטחים פתוחים. החברה מבטיחה ביצועים מצויינים עם גרסאות ננס המסוגלות למהירות מרבית של עד 105 קמ"ש וטווחי נסיעה בין טעינות של עד 115 ק"מ. בדטרויט הציגה החברה, שחשפה את מרכולתה תחת הכותרת "יצרנית כלי הרכב החשמליים הגדולה בעולם", שני דגמים מעניינים חדשים, שניהם מיועדים לייצור בקרוב.
הראשון הוא טרגה דו-מושבי (מכונית פתוחה עם גג קשיח נשלף) בשם C-Squared אודותיו לא נמסרו פרטים רבים, למעט המהירות המרבית המובטחת העומדת על 150 קמ"ש ותג המחיר הצפוי, אם וכאשר יחל ייצור סדרתי כלשהו, האומר 50,000$.

חשמל בים וביבשה
צילום: מנהל
השני הוא רכב אמפיבי, Multi Amphibious Vehicle, הראשון המונע חשמלית, עם 6 גלגלים מהם ארבעת האחוריים מונעים באמצעות מנוע חשמלי לתנועה ביבשה וצמד מדחפים זעירים הבולטים מאחור, לתנועה על המים.
חשמל בים וביבשה
צילום: מנהל
היצרן לא מנדב גם במקרה זה פרטים טכניים נוספים, למעט נתוני המהירות המרביים ביבשה (64 קמ"ש) ובמים (16 קמ"ש). ברכב מקום לארבעה נוסעים ואב הטיפוס שהוצג מיועד לצורכי פנאי ונופש, אך הפוטנציאל הפראקטי יותר בהחלט גדול, כרכב סיוע, חילוץ, תובלה בשטח קשה לעבירות וכיו"ב. החברה מקבלת כבר הזמנות, והייצור הסדרתי אמור להתחיל בקרוב.