אחרי שהקימו חטיבת ספורט במותג רנו מתפנים אנשי קרסו לחמם את העניינים גם בניסאן. הכוונה המקורית של קראסו הייתה להקים גם בניסאן חטיבת ספורט. למעשה נכון יותר היה לכנות אותה סופר-ספורט בזכות הכלים המרשימים שיש לניסאן להציע בתחום. אנחנו מתכוונים כמובן ל-Z370 ול-GT-R האימתנית שבקרסו שאפו להשיק בישראל יחד כבר במהלך 2009. אבל מכיוון שדי קשה לקבל את ה-GT-R (זאת הן בשל הביקוש העולמי והן בשל דרישות טכניות מורכבות של ניסאן ממערך השירות המקומי) החליטו אנשי קרסו שלא להמתין עוד לאחות הבכירה ולהתחיל בשיווק ה-370Z תחילה. זו תגיע אלינו כבר בחודש מרץ או אפריל הקרובים, היישר לתערוכת אוטומוטור. ה-Z תוצע בגרסה ידנית או אוטומטית עם שבעה הילוכים והכוונה להביא כל גרסה בשתי רמות גימור. בניסאן ישראל מתכוונים להביא גם את הגרסה הפתוחה בהתאם להזמנות מיוחדות.

הניסאן Z370 הוצגה ב-2008, אך המהדורה האירופאית שלה נחשפה בדיוק לפני שנה, בתערוכת ז'נבה. היא מצוידת בגרסה מחוזקת למנוע ה-3.7 ליטר המוכר מאינפיניטי שמייצר 332 כ"ס ומציעה בגרסה הידנית מערכת מיוחדת להתאמת הסל"ד כדי ל"החליק" את החלפת ההילוכים. המכונית מוגבלת ל-250 קמ"ש אך מזנקת למאה תוך 5.3 ש' (5.5 ש' לאוטומטית). בניסן עדיין לא מדברים על מחירים אך נראה שאלה יחלו באזור ה-350,000 שקלים. בהחלט תחרותי.

בקרסו מדברים על מכירות בכמויות קטנות למדי – המתחרות החזקות מוכרות בין 10 ל-20 יחידות ושם יש להניח ממוקמות הציפיות שלהם. הם מתכוונים להחזיק במלאי מכוניות בודדות כאשר חלק גדול מהפעילות ייעשה בהזמנות מיוחדות כמובן. הכוונה העיקרית היא להשתמש במכוניות האלה כמקדמות לתדמית של ניסן שעדיין אינה נמצאת במקום מספק מבחינתם. אנחנו בוודאי לא מתווכחים עם הדרך. בכל מקרה, מדגישים בניסן ישראל, הם עדיין מתכוונים להשיק בהמשך השנה את ה-GT-R.