תשעה חודשים בלבד, כך טוענים בסוזוקי-הודו (Maruti Suzuki India), נדרשו לתכנן ולעצב את המיניוואן-לשישה העתידני שהושק בניו דלהי זה עתה. הסוזוקי R3 קונספט מציע 6 מושבים נפרדים, כאשר בגרסה הסדרתית המתוכננת ניתן יהיה לקפלם בקלות ואף להוציאם ממקומם לטובת נפח אחסון מוגדל ורצפת הטענה שטוחה. בהשקה, שעל חשיבותה ניתן ללמוד מעצם העברתה בשידור חי בטלוויזיה ברחבי הודו, התכוונו בסוזוקי להשיג את תשומת לבם של יותר ויותר צרכנים שמחפשים רכב מרווח, גדול-נפח ורב שימושי. הדלתות הנפתחות בכיוונים מנוגדים יעברו ככל הנראה גם לגרסה הסדרתית, אם וכאשר וכך גם העיצוב הכללי, אבל רוב סממני ההיי-טק המאפיינים מכוניות תצוגה הנראים גם כאן, יישארו ככל הנראה בחלומם של רבים מרוכשי המכונית; פנסי LED" מערכת פליטה כפולה, חישוקים מצועצעים ועיצוב פנים עתידני לא יתרמו למחיר אטרקטיבי – תנאי הכרחי להצליח בשוק ההודי ההולך וגדל.
בסוזוקי לא נידבו פרטים, אך בכדי להשאיר את הסוזוקי R3 הסדרתית אטרקטיבית במחיר היא תוצע עם מנועים פשוטים וזולים. כרגע השמועות מדברות על מנועי בנזין בנפח 1.2 ו-1.5 ליטר מתוצרת סוזוקי ומנוע דיזל מבית פיאט בנפח 1.3 ליטר. הקונספט צויד בגיר ידני עם 5 מהירויות, שסביר להניח שיעבור לואריאציה הסדרתית.

מארוטי סוזוקי הנה יצרנית הרכב (הפרטי) המובילה בהודו עם נתח שוק של כמעט 50% ומתוך רצונה לשמר מצב זה, היא צריכה להמשיך ולפתח מכוניות המתאימות לשוק הגדל ומתפתח, כאשר סביר להניח שהתמורות שחלות בשנים האחרונות בעולם הרכב יפנו לא מעט אנרגיות של סוזוקי-הודו גם לשווקים מחוץ למדינה. מכאן שבהחלט ייתכן שבתוך שנתיים – המועד בו מתוכננת השקת הגרסה הסדרתית של הסוזוקי R3 – נראה גם משהו המותאם למדינות נוספות.