בסקודה ישראל החלו לשווק גרסה חדשה וזולה של הרומסטר וזאת מתוך רצון למנף את הצלחתו הנאה של הרכב הרב-שימושי.
מדובר בגרסת 1.4 ליטר עם תיבה ידנית שמחירה, 99,000 שקלים – זול בכל קנה מידה ונמוך בפער משמעותי מגרסת ה-1.6 האוטומטית שהייתה הזולה במבחר (115,000 שקלים). בחרטומה של הרומסטר נמצא את מנוע ה-1.4 ליטר (86 כ"ס) המוכר מהפאביה הידנית כאשר ביצועי גרסה זו אינם נחותים מהותית מאלה של גרסת ה-1.6 ליטר האוטומטית: האצה של 13 שניות ל-100 קמ"ש ו-171 קמ"ש מרביים. גם רמת האבזור של הרכב דומה לזו של ה-1.6 האוטומטית וכוללת את מלוא האבזור החשמלי, מחשב דרך וארבע כרית אוויר. למעשה ההבדל המשמעותי היחיד – מלבד יחידת הכוח – הוא צמיגים במידה שונה.

לפי קובי בלום, ראש מותג סקודה בארץ, הרי שבניגוד לשאר דגמי הרומסטר הגרסה החדשה תכוון יותר לקהל סמי-מסחרי שמחפש תחליף לדגמים הידניים הזולים של המסחריות הקטנות בהם כמובן הפיז'ו פרטנר, סיטרואן ברלינגו ופיאט פיורינו. הרומסטר יכול להציע מולם משהו יותר מודרני, מעודן ו"פרטי". לפי בלום תג המחיר המושך נוצר אחרי מאמץ משותף עם היצרן וההערכה היא שגרסה זו יכולה להוסיף כ-400-500 כלים למכירות הרומסטר. אלה עומדות כעת על קצב שנתי של 1,500 כלים.