הפיאט 500 חביבתנו זוכה מטבע הדברים למגוון גרסאות בכדי להעצים החדירה לנישות ותת נישות. החל מגרסאות סופר ספורט בנות 180 סוסים איטלקיים ועד גרסאות הלחם והחמאה, בנות מעט סוסים ממנוע 1.2 ליטרים.

לקראת תערוכת דטרויט ב-11 לינואר 2010, גוברות השמועות כי פיאט תנצל הבמה להציג גרסת כניסה זולה למכונית המצליחה. גרסת 0.9 ליטרים דו צילנדרית מתקדמת בעלת הספקים של 85-105 כ"ס בגרסאות המודגשות או 65 כ"ס בגרסה האטמוספרית, תוצג בארה"ב למרות שאינה מיועדת לשוק האמריקאי. חלק מהשמועות גורסות כי מנוע זה ישודך למנוע חשמלי ויהווה את הגרסה ההיברידית של ה-500 שתוצג תוך פחות משנה.

מעבר לכך, בדוכן של פיאט יזכו האמריקאים להזין עינהם בגרסאות אשר תגענה, ככל הנראה ממפעל קרייזלר בטולסה, מקסיקו, לקראת סתיו 2010: תחילה גרסאות רגילות, כאשר לקראת 2011 תורכבנה הקבריולה והאבארת'.

בדוכן קרייזלר, חברה בת של פיאט להזכירכם, נזכה לראות מכוניות של קרייזלר עוטה כסות חדשה של אחת מבנות הקונצרן האיטלקי – מעין קומפקטית אמריקאית-איטלקית ראשונה מאז המיזוג, כפי שציפנו בעבר. ככל שאנו יכולים לדעת עתה, מדובר על מכונית קומפקטית המבוססת של הלאנצ'יה דלתא הנוכחית.