רנו פלואנס, המכונית החשובה ביותר של רנו לשנה הקרובה ואולי המכונית החדשה החשובה ביותר לשנת 2010, נחתה באולם התצוגה של היבואנית בסוף השבוע האחרון. יורשת המגאן הסדאן המדוברת, שתשמש כבסיס למכונית החשמלית של רנו ומיזם בטר פלייס, אמורה גם לסמן עידן חדש ברנו מבחינת אמינות ושביעות רצון לקוחות.

המשפחתית החדשה של רנו שמתהדרת במידות גדולות ביותר ומגיעה אלינו מתורכיה, מתייצבת כאן עם מנוע 1.6 ליטר 110 כ"ס. אל המנוע משודכת תיבה אוטומטית בעלת 4 הילוכים. כן, אותה תיבת AL4 מוכרת שלפני הכנסתה לחרטום הפלואנס עברה שידרוג. על איך העסק עובד אתם מוזמנים לקרוא כאן, בכתבת ההשקה למכונית.

רנו פלואנס תוצע כמובן בשתי רמות גימור 'אותנטיק' ו'אקספרסיון'. הגרסה המהודרת תיבדל מהרגילה בפרטים כמו בקרת אקלים עם פיצול פתחים לאחור, בקרת שיוט, חיישני חניה, חיישני אורות וגשם, פנסי ערפל, תא כפפות מקורר ומשענת יד אחורית עם תא אכסון ושקע כוח. גם מערכת השמע המקורית שלה תפעול מההגה (תקנית בשתי הגרסאות) הנה משודרגת בגרסה זו. באופן מעניין שתי הגרסאות מוצעות עם חישוקים רגילים.
כמו שצפינו בעבר מחיר הפלואנס יהיה תחרותי ויעמוד על 125,000 שקלים לגרסה המצוידת או 118,000 לאותנטיק שתופנה בעיקר לציי הרכב.

לצד הרנו פלואנס נחתה בארץ גם אחותה הקומפקטית המגאן. בניגוד לשאיפה מוקדמת של היבואן לכנות גם אותה פלואנס היא תיקרא לבסוף בשם שנתנו לה הצרפתים – מגאן. היא תוצע עם אותו מנוע ובאותן רמות ציוד. המגאן, שמגיעה אף היא מתורכיה, תהיה מעט יקרה מאחותה המשפחתית ותעלה 121,000 או 128,000 שקלים (אותנטיק ואקספרסיון בהתאמה).