הטייפון של אנשי G-PWOER הגרמנים הורכז על ידנו כ-X5 החזק ביותר, אולם מסתבר שלא לעולם חוסן. מרוץ החימוש נמשך ועתה קו 600 הסוסים נחצה עבור ה-X5 וגם ה-X6 של ב.מ.וו.

נתחיל מהסוף. קיט העיצוב החיצוני מהמם את העין. הכונסים הקדמיים בצידי הפגוש נראים כאילו יכולים לשאוב ילד טועה אשר יעמוד קרוב מדי למכונית. העובדה שהם עשויים סיבי פחמן מוסוות היטב ע"י צביעה מיוחדת אולם ב-X6 (להבדיל מה-X5) לא ניתן להסתיר את סיבי הפחמן הרצים ממכסה המנוע, דרך הגג ועד הדפיוזר האחורי. דווקא הספויילר האחורי הצנוע מהווה אנדר-סטייטמנט לעיצוב הכוחני. דפיוזר אחורי גדול משלים את המראה החד עם צמד כפול של מפלטי כרום. ה-X5 המחוזק מגיע עם חישוקי 23 אינץ' ואילו ה-X6 מסתפק בחישוקי 22 אניץ' "בלבד".

מתחת למכסה המנוע שוכן מנוע ה-V8 המוכר של ב.מ.וו בנפח 4.8 ליטר. אלא שכעת מייצר המנוע 600 כ"ס ב-6,000 סל"ד בזכות לחץ גדישה של 1.0 באר. הביצועים?! 0-100 קמ"ש תוך 4.5 שניות, 0-200 קמ"ש תוך 16.2 שניות ומהירות מרבית לא מוגבלת של 300 קמ"ש.

מבחינת המראה הפנימי יש לומר כי התא נותר נקי מהצהרות ספורטיביות. ובכל זאת, למכונית גלגל הגה בעיצוב שונה, מד מהירות המשלב צבעים שונים לאורך טווח המהירות ונגיעות אלומיניום ברחבי התא.
התוספות השונות לרכב עולות כ-20,000 יורו בגרמניה, לפני מסים, כאשר אחריות היצרן נשמרת!