כאשר הוצגה הב.מ.וו. Z4 החדשה ציינו אנשי היצרן כי בשונה מהדור הקודם – וגם מאמא הורתה, ה-Z3 – לא תוצג גרסת M. כך יצא שעד עתה נותרה הרודסטר של ב.מ.וו. ללא גרסה חזקה באמת. אולם לא עוד.

כפיצוי על כך או כחלק ממתיחת מעטפת הביצועים של המכונית, מציעים עתה בב.מ.וו. את ה-Z4 SDrive35is המתבססת על ה-SDrive35i (בלי עוד 's' בסוף) הנוכחית על ששת הצילנדרים שלה בטור ו-3.0 הליטרים נפח. מנוע זה מנפק עתה 335 כוח-סוס, שיפור מ-306 הסוסים של הדגם החזק בהיצע עד כה. שיפור זה מושג ע"י מהירות סיבוב גבוהה יותר של מניפת הטורבו, סעפת פליטה מתוכננת מחדש ועדכון מחשבי המנוע. שינויים אלו מאפשרים האצה מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 4.7 שניות, שיפור של חצי שניה, ומהירות מרבית, מוגבלת מחשב כמובן, של 250 קמ"ש.
עוד מבטיחים בב.מ.וו כי ההיגוי הפך חד יותר הודות לעדכון תוכנת הניהול שלו, תיבת ההילוכים הסנדרטית הנה מסוג מצמד כפול בלבד ויש גם מערכת אגירת אנרגיה בבלימה.

חיצונית נבדלת ה-Z4 החזקה ביותר מיתר אחיותיה בכונסי אוויר מעט מוגדלים, הורדת מרווח הגחון ב-1.2 ס"מ נוספים ומתלים מעט מוקשחים יותר. המכונית תוצע למכירה – בארה"ב תחילה – מיד לאחר תערכות דטריוט בעוד כחודשיים. מחירים לא נמסרו. אולם ייתכן ואם תשכנעו את היבואן בישראל, תקבלו גם אותה פה בארץ.