גרסת ה'לארדו' של הגראנד צ'ירוקי תתחרה מעתה ברכבי פנאי ושטח מקטגוריות נמוכות יותר, הודות לתג מחיר חדש העומד על כ-230,000 שקלאין ספק שאחת הנפגעות הברורות כתוצאה מייבוא אישי מקביל הנה חברת 'מכשירי תנועה', המייבאת בין היתר את המותג ג'יפ. אחד הדגמים המבוקשים ביותר מבין המיובאים באופן מקביל הנו הג'יפ גראנד צ'ירוקי ומכאן קל להבין שדגם זה נפגע בהיצע אותו מציע היבואן בארץ.

לאחר זמן ממושך וניסיונות רבים מול היצרן הצליח היבואן לקבל את הג'יפ גראנד צ'ירוקי בגרסת ה'לארדו' בהנחה משמעותית ולהציעו מעתה במחיר הזול בכ-90,000 שקלים מהגרסה הזולה ביותר שהוצעה עד כה. זאת אומרת, דגמי 2010 של הגראנד צ'ירוקי 'לארדו' יימכרו במחיר 229,000 שקלים, וזאת בהשוואה למחיר הזול ביותר שניתן היה לשים יד עד כה על גראנד צ'ירוקי, שעמד על 320,000 שקלים. מדובר, להזכירכם, במכונית המיובאת דרך היבואן המוסמך והמורשה ונהנית מכל ההטבות הכרוכות בכך (אחריות, טיפולים).

גרסת ה'לארדו' הנה הפחות מפוארת בליין הגראנד צ'ירוקי אך אבזורה הסטנדרטי עדיין כולל גג שמש חשמלי, מושב נהג חשמלי, שמשות כהות, מחשב דרך, בקרת שיוט ומערכת שמע נשלטת מגלגל ההגה עם 6 רמקולים.
המנוע כאן הוא 3.7 ליטר V6 עם 201 כוח-סוס אליו משודך גיר אוטומטי עם 5 הילוכים. ההנעה היא כמובן כפולה-קבועה.

עם תג מחיר שכזה מוצא עצמו הגראנד צ'ירוקי לארדו מתמודד בקטגוריות מחיר נמוכות בהרבה ולפתע מהווה גרסה זו אלטרנטיבה מעניינת ובהחלט אטרקטיבית מול מכוניות כמו יונדאי סנטה פה, שברולט קפטיבה, הונדה CR-V, סאנגיונג רקסטון, סובארו אאוטבק, פולקסווגן טיגואן ושורה ארוכה של טנדרים יפניים.

היבואן צופה למכור 400 גראנד צ'ירוקי 'לארדו' כאשר 100 הראשונים יוצעו בנוסף לאבזור שצוין גם עם ריפודי עור, באותו המחיר.