רשת חנויות האופניים "מצמן את מרוץ" יוזמת הפנינג אופניים שיתקיים ב-3-4 בדצמבר בגני התערוכה בתל-אביב (ימי חמישי ושישי). הרשת, שמתעתדת להפוך את ההפנינג למסורת שנתית, מקיימת את האירוע במימון מלא המטרה להפכו ל"אירוע המכירות המוביל בענף".
הרשת, בשיתוף אמריקן אקספרס ו-ויזה כ.א.ל מדגישה כי ביריד ישתתפו שחקנים מובילים בתחום אביזרי האופניים, בהם חברת שורש, אגנטק, ר.א.מ.ר וסינגל טראק. החברות תצגנה את החידושים לשנת 2010 הן בתחום האופניים והן בתחום האביזרים הנלווים, אשר חלקם יחשפו לראשונה בישראל.
בנוספ להצגת ציוד, אביזרים ואופניים חדשים ל-2010 יימכרו בהנחות משמעותיות (20-50%) מבחר דגמי אופניים ואביזרים נלווים משלוש השנים האחרונות (2007-2009, כולל), בהם אופני כביש, אופני הרים, ביגוד, הנעלה, אביזרים ועוד.. כמו כן, יתקיימו לאורך האירוע הגרלות של טיול אופניים בחו"ל, ערכות קמפינג ומנויים למגזין "אופניים".

הפנינג לרוכבים
צילום: מנהל
מי ומי במציגים?
בין המציגים בהפנינג לצד רשת מצמן את מרוץ "שרש ערכות נוודים בע"מ", אשר עוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק מוצרים למטיילים. במסגרת ההפנינג תציע החברה מגוון מנשאי המים ומימיות בהנחות של 35% ועד 50%. חברת "ראמר שיווק וסחר בע"מ" המשווקת ביגוד מקצועי לרוכבים תציע הנחות של עד 40% וכל הרוכשים ממוצריה יקבלו מתנה בשווי של 50-100 שקל.
"סינגל טרק", יבואנית ונותנת השרות לבולמי FOX RACING SHOX בישראל ומספקת טכנאות אופניים, תציע בולמי FOX בהנחות של 25%-50% וכן מזלגות עד 25% הנחה. חברת אגנטק, יבואנית שעוני הדופק והכושר של POLAR ומשווקת משקפי השמש לספורטאים של Oakley, תיתן הנחות של 25% על משקפי שמש מדגם FLACK JACKET, ועל שעוני POLAR(מדגם 4F) העוקב אחר האימון ומציג סיכום כולל של קלוריות ואת הדופק הממוצע. כמו כן, תינתן הנחה למחשבון האופניים (CS100) המספק נתונים מלאים על הגוף ועל הרכיבה.

הפנינג לרוכבים
צילום: מנהל
הפנינג ראשון בשושלת
קלרה לוי, מנהלת השיווק של מצמן את מרוץ מדגישה כי "בכוונת הרשת למסד מסורת שנתית של אירוע מכירות בסוף השנה. השקענו רבות באירוע שהוא הראשון מסוגו בארץ וזאת על-מנת ליצור עבור ציבור רוכבי האופניים ההולך וגדל, הפנינג מקצועי ומגוון שירכז עבורם את כל מה שצריך לדעת בתחום".