הקבוצה הזוכה - ערוץ 10לרגל פתיחת מתחם הקארטינג בקניון קריית אונו, נערך ביום שישי האחרון מרוץ לאנשי תקשורת וידוענים. המרוץ נערך בין חמש קבוצות: קבוצת ערוץ 10 בראשות אביב פרנקל , קבוצת ערוץ 5 בראשות אלי אילדיס, קבוצת 'הנשרים' בראשות שי כהנא וגיא אוסדון ('המרוץ למיליון'), קבוצת 'אריות גורדון' בראשות אושרי כהן ואיתי תורג'מן וקבוצת אוטו בראשות דני פרומצ'נקו.

כל הקבוצות פרט לאריות גורדון, הגיעו בזמן ונהנו מבראנץ' מפנק ותדרוך מקצועי מבעלי המקום דויד מנשה (מוותיק הענף המוטורי בישראל). קבוצת אריות גורדון הגיעו באיחור אופנתי של שעה וקיבלו תדרוך פרטי בעוד ששאר הקבוצות ממתינות לה על המסלול. איתי תורג'מן שאיחר, לא הסכים לוותר על הבראנץ' וחמק מהתדרוך לאכול את ארוחת הבוקר שלו. אחרי ששבע פנה לאלי אילדיס (נהג קארטינג ותיק וקפטן של קבוצה מתחרה) וביקש טיפים למרוץ.
זה לא ממש עזר לו ולקבוצתו בין היתר בשל פסילתו של אושרי כהן (בן קבוצתו). במהלך המרוץ כהן נפסל פעמיים ובשל כך ספג עונש של 20 שניות. בסופו של יום סיימה קבוצתם של תורג'מן וכהן במקום הרביעי.

את המקום הראשון במרוץ הסיבולת בן ה-50 דקות קטפה קבוצת ערוץ 10, ברשות אביב פרנקל אשר הובילה את המרוץ מהרגע הראשון. קבוצת ערוץ 5, ברשות אלי אילדיס (שזכה בניקוד האישי הגבוה ביותר), סיימה במקום השני ואילו קבוצת אוטו סגרה את השלישייה הראשונה.

שי כהנא, שסיים עם קבוצתו (הנשרים) במקום האחרון, פיצה את עצמו ואף סחב את חבריו לקבוצה לשופינג בסניף 'רנואר' בקניון. הקניות של שי הסתכמו בסך של 3,700 שקלים.

מרוץ קארטינג לאנשי תקשורת וידוענים, תוצאות:
1. ערוץ 10
2. ערוץ 5
3. אוטו
4. אריות גורדון
5. הנשרים