פיאג'ו היו הראשונים להשיק קטנוע משולש-גלגלים היברידי, ה-MP3 היבריד, ועתה, במסגרת תערוכת הדו-גלגליים במילאנו משיק הקונצרן האיטלקי את הקטנוע הדו-גלגלי ההיברידי הראשון; הפיאג'ו USB – גם כאן השם מגיע מעולם המחשבים – הוא עדיין קונספט, אך כנראה שבקרוב נראה משהו דומה לו מיוצר באופן סדרתי, בעיקר לנוכח המפרט המבטיח.

ב-USB, ראשי תיבות של המילים Urban Sport Bike, פועלים במשולב מנוע דו-פעימתי קטן (אודותיו לא נמסרו כל פרטים למעט שאת התערובת הוא מקבל בהזרקה ישירה) ומנוע חשמלי המייצר מומנט מרשים של למעלה מ-20 קג"מ (!) המאפשרים "יכולות האצה בדומה למוכר ממכוניות ספורט", לשון פיאג'ו מבלי לציין מספרים מדויקים. למרות המהירות המרבית המוגבלת ל-100 קמ"ש, נראה כי עד לשם מדובר בביצועים המצדיקים את שם הקונספט, כאשר המשקל העצמי הנמוך – 130 ק"ג – לבטח תורמים את שלהם לחגיגה.

בפיאג'ו לא מנדבים גם פרטים רבים מדי אודות טווחי הנסיעה והפרט היחיד שנמסר מתייחס ל-50 ק"מ שניתן לנוע באמצעות חשמל בלבד, בין הטעינות. צריכת הדלק – כאשר שני המנועים פועלים במשולב – מרשימה ביותר עם הבטחה לגמוע לא פחות מ-67 (!) ק"מ על כל ליטר דלק. את הזרם מספקות סוללות לתיום-פולימר 2.5 קילוואט-שעה.

הפיאג'ו USB תוכנן כקטנוע וורסטילי, וכך ניתן יהיה לרכוב על גבו לבד, להרכיב נוסע או לקבל מקום מרווח במיוחד להתקנת ארגז מאחור או לקשירת מטען. ה-"Sport" בשם מתייחס לא רק לעיצוב הצעיר וספורטיבי אלא גם למכלולים האמורים לגבות הבטחות אלו; המתלים, הצמיגים והבלמים – כולם אמורים לתרום את שלהם ליכולת צליחת ערים זריזה ומהנה.

בפיאג'ו כאמור לא מנדבים מידע רב נוסף, אך מקורות מתוך החברה מדווחים כי מדובר בכלי הקרוב לבשלות ושככל הנראה תוך שנתיים כבר נראה משהו מוכן לייצור על בסיס הקונספט USB. מן הסתם ייחשפו עד אז הפרטים החסרים והמפרט הסופי.