כמעט שלוש שנים לאחר השקתה, מגיעה הפיאט בראבו לישראל. מדובר בחיזוק חשוב ביותר למבחר המקומי של המותג שכן עד כה נעדרה פיאט לחלוטין מהתחום החשוב ביותר בשוק המקומי.

כפי שסיפרנו בעבר, הבראבו תגיע בגרסת ה-1.4 ליטר המוגדשת שמייצרת 120 כ"ס ומשודכת לתיבה רובוטית עם שישה הילוכים. בזכות המומנט הרב (21 קג"מ) הביצועים טובים למדי עם האצה של 9.6 ש' למאה קמ"ש ו-195 קמ"ש מרביים.

המשלוח הראשון יגיע לכאן ללא בקרת יציבות ועם ארבע כריות אוויר בלבד, אך בגרסה מהודרת למדי שכוללת בנוסף למערכת השמע המקורית ומחשב דרך גם בקרת אקלים מפוצלת (כולל שלוחה לאחור), חישוקים קלים, תפעול הילוכים (ומערכת שמע) מההגה ודיבורית בלותות'. מדובר, לפי פיאט בגרסה מיוחדת בכמות מוגבלת.

בתחילת 2010 ינחתו בארץ הגרסאות הרגילות לשוק שלנו עם שש כריות אוויר וגם כמתחייב בחוק, בקרת יציבות. מחיר הגרסה הרגילה יהיה זהה אך היא תהיה פחות מצוידת (ללא בקרת אקלים, חישוקים, ותפעולים מההגה לתיבה ולמערכת השמע). גרסה מצוידת יותר (דומה לזו שתימכר כאן בחודשים הראשונים אך עם שש כריות אוויר ו-ESP) תעלה כ-130,000 שקלים.

אורי להב מנכ"ל סמל"ת מעריך שעד סוף השנה ימכרו 150 מכוניות, כאשר בשנה מלאה הוא צופה כמות של 500 כלים לשוק הפרטי. לגבי ציי הרכב הוא אומר: "יהיה לנו קשה למכור הרבה לציים כי אנחנו מוגבלים גם בהנחות שאנחנו יכולים לתת וגם בכמות שאנחנו מקבלים מהיצרן". כך או כך המכונית החדשה תנחת בארץ תוך שבועיים ותמלא חסרון ארוך שנים במבחר המקומי של פיאט. "עם הוספת ה-500, הכרומה וכעת גם הבראבו אני חושב שהמילה מותג כבר מתאימה לנו".