בימים אלה רנו מתחילה בשיווק הקנגו החדש שכבר הספיק להתייצב באולם התצוגה של קרסו. הקנגו החדש, מבוסס על הסניק ולכן הוא גדול משמעותית מבעבר ומציע מראה ותחושה מודרניים יותר. חידוש נוסף הוא העובדה שהפעם בחוד החנית תעמוד גרסת בנזין (1.6 ליטר) אוטומטית.

עד כה שווקו המסחריות הקטנות כמו הקנגו, הברלינגו (סיטרואן) והדובלו (פיאט) בעיקר עם מנועי דיזל ותיבת הילוכים ידנית. אופציה בנזינית, שווקה בישראל אך כמעט ולא מצאה לקוחות. זה היה בעבר וברנו מאמינים שהשינויים בתקנות בשוק המקומי ובעיקר המס הירוק יהפכו הפעם את הגרסה הזו להרבה יותר פופולארית. זאת במיוחד כאשר לעומת לוגמי הסולר היא מצוידת בתיבה אוטומטית הכל כך אהובה בשוק הישראלי. בקרסו גם מעריכים כי בשל השינוי הגדול שעבר הרכב, הוא יפנה גם למשפחות שמחפשות מיניוואן לא יקר.

הקנגו האוטומטי יוצע עם מנוע ה-1.6 (105 כ"ס) והתיבה האוטומטית (4 הילוכים) המוכרת של רנו. המחיר יחל ב-125,000 שקלים לגרסה הרגילה (שתכלול רק 2 כריות אוויר) ויגיעו עד ל-140,000 שקלים בגרסה המהודרת והמצוידת יותר (6 כריות אוויר, יותר תאי אכסון ואפשרויות קיפול). גרסת הדיזל תגיע בשלב מאוחר יותר וטווח מחירה צפוי להיות דומה. גרסת הדיזל תצויד במנוע ה-1.5 ליטר (85 כ"ס), אך היא תשודך לתיבה ידנית בלבד.